Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
پیشنهاد هزار دلاری اپل برای تعویض مک M1 با مک بوک پرو ۲۰۲۱ 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیشنهاد هزار دلاری اپل برای تعویض مک M1 با مک بوک پرو ۲۰۲۱

پیشنهاد هزار دلاری اپل برای تعویض مک M1 با مک بوک پرو ۲۰۲۱

شرکت اپل پس از برگزاری رویداد Unleashed یک پیشنهاد ویژه هزار دلار به کاربران مک M1 برای تعویض دستگاه‌های آن‌ها با مک بوک پرو ۲۰۲۱ ارائه داده است.

بر اساس این پیشنهاد ویژه کاربرانی که تمایل به خرید مک بوک پرو ۲۰۲۱ با سایز ۱۴ یا ۱۶ اینچی را داشته باشند، می‌توانند در ازای تحویل مک بوک M1 خود تا سقف هزار دلار تخفیف برای دریافت محصولات جدید را دریافت خواهند کرد.

شرکت اپل روز گذشته از مک بوک پرو ۲۰۲۱ در دو سایز ۱۴ و ۱۶ اینچ رونمایی کرد. این مک بوک‌های جدید مجهز به پردازنده‌های بهبود یافته‌ای با عنوان M1 Pro و M1 Max شده‌اند که دارای ۱۰ هسته پردازش مرکزی به همراه تعدادی متغیر از هسته پردازش گرافیکی هستند. اپل با توسعه و عرضه این محصولات کامپیوترهای اپل سیلیکون را وارد مرحله‌ای جدید کرده و امکاناتی بی‌نظیر را در اختیار کاربران قرار داده است. این مک بوک‌های جدید تغییری قابل توجه و مهم نسبت به نسل‌های پیشین داشته‌اند و همین موضوع باعث شده تا کاربران مک‌های قبلی این خدمات را از طرف شرکت اپل دریافت کنند.

در این میان، شرکت اپل پیشنهاد ویژه‌ای برای عرضه کامیپوترهای مک جدید در نظر گرفته است. کاربرانی که از نسل قبلی کامپیوترهای اپل سیلیکون استفاده می‌کنند، می‌توانند با تحویل دستگاه خود تا سقف هزار دلار تخفیف برای دریافت کامپیوترهای جدید را دریافت کنند.

گفتنی اتس که در جریان این پیشنهاد ویژه شرکت اپل دستگاه‌های تحویل داده شده توسط کاربران را پیش از هرکاری بررسی می‌کند و بر اساس مشخصه‌هایی خاص روی آن‌ها قیمت‌گذاری نهایی را انجام می‌دهد.

لازم به ذکر است که این پیشنهاد ویژه به گونه‌ای است که شرکت اپل آن را تنها به کاربران برخی از کشورها ارائه می‌دهد. کاربرانی که تمایل به دریافت این خدمات را دارند باید به نزدیک‌ترین اپل استور رسمی در کشورهای پشتیبانی شده مراجعه کنند. گفتنی است که ایران جزو کشورهایی که شرکت اپل خدمات یاد شده را ارائه می‌دهد، نیست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420