Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل از مک بوک پرو ۱۶ اینچی ۲۰۲۱ همراه با طراحی جدید و پورت‌های کاربردی رونمایی کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از مک بوک پرو ۱۶ اینچی ۲۰۲۱ همراه با طراحی جدید و پورت‌های کاربردی رونمایی کرد

اپل از مک بوک پرو ۱۶ اینچی ۲۰۲۱ همراه با طراحی جدید و پورت‌های کاربردی رونمایی کرد

شرکت اپل در کنفرانس پایانی امسال خود از مک بوک پرو ۱۶ اینچی ۲۰۲۱ همراه با طراحی جدید و پردازنده بهبود یافته رونمایی کرد. این مک بوک جدید مجهز به پورت‌های کاربردی است که از نظر طراحی با آنچه از سال ۲۰۱۶ تاکنون در مک بوک‌های پرو دیده بودیم متفاوت است.

مک بوک جدید دارای نمایشگر ۱۶.۲ اینچ است که روی نمایشگر آن ناچ قرار گرفته است. در این محصول از نمایشگر رتینای مایع XDR استفاده شده که باکیفیت‌ترین نمایشگری است که شرکت اپل تا به امروز در محصولات مک خود به کار گرفته است. این مک بوک از نظر ابعادی البته ۱۶.۸ اینچ است و ۲.۱۳ کیلوگرم وزن دارد که در نوع خود یک مک بوک نسبتا سنگین به حساب می‌آید. این مک بوک جدید مجهز به تراشه M1 Max شده است که پرچمدار پردازنده و تراشه‌های اختصاصی شرکت اپل به حساب می‌آید. از نظر پردازشی این تراشه دارای ۱۰ هسته پردازش مرکزی است که هشت هسته آن برای اجرای کارهای دارای بازدهی بالا است.

این مک بوک جدید برخلاف گذشته فاقد تاچ بار است و به جای آن دکمه‌های Function به صورت فیزیکی در آن قرار گرفته است. مک بوک پرو ۱۶ اینچی جدید همچنین مجهز به درگاه HDMI و اسلات کارت خوان SD است و در کنار آن‌ها درگاه تاندربولت ۴ را نیز پشتیبانی می‌کند.

اپل در جریان معرفی مک بوک پرو ۱۶ اینچی ۲۰۲۱ آن را قدرتمندتر از نسخه مبتنی بر Core i9 مک بوک ۱۶ اینچی سال ۲۰۱۹ عنوان کرد که برای اجرای وظایف پردازشی امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مک بوک جدید همچنین دارای دوربنی فیس تایم با کیفیت 1080P است و می‌تواند با شش اسپیکر ویژه خود امکانات مناسبی را برای برقراری ارتباط‌های مبتنی بر اینترنت و پخش محتوای رسانه‌ای ایجاد کند.

اپل این مک بوک جدید را از همین امروز قابل سفارش کرده و قرار است از هفته آینده آن‌ها را آماده عرضه به بازار جهانی کند. گفتنی است که مک بوک بوک ۱۶ اینچی ۲۰۲۱ پرچمدار کامپیوترهای اپل سیلیکون به حساب می‌آید که تا به امروز آماده عرضه به بازار شده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420