Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
بلومبرگ قبل از رویداد Unleashed، به ویژگی‌های مک بوک پرو جدید اشاره کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلومبرگ قبل از رویداد Unleashed، به ویژگی‌های مک بوک پرو جدید اشاره کرد

بلومبرگ قبل از رویداد Unleashed، به ویژگی‌های مک بوک پرو جدید اشاره کرد

خبرگزاری بلومبرگ به ویژگی‌های مک بوک پرو جدید از جمله رم ۶۴ گیگاباتی، مگ سیف، حذف تاچ بار و سایر موارد قبل از برگزاری رویداد Unleashed اشاره کرد.

قبل از برگزاری رویداد Unleashed اپل، بلومبرگ یک جمع‌بندی لحظه آخری از همه قابلیت‌هایی که از مک بوک پرو انتظار می‌رود را منتشر کرد. در این گزارش به تغییرات ایجاد شده در مک بوک بوک پرو اشاره شده که شامل تراشه‌ها، حذف تاچ بار، باز گرداندن مگ سیف و سایر موارد است.

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ در آخرین نسخه خبرنامه Power On، تغییرات مورد انتظار از مک بوک پرو جدید را جمع‌آوری کرده و بنابر پیش‌بینی او، مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با صفحه نمایش ال ای دی و وضوح بالاتر عرضه خواهد شد.

به نقل از توسعه‌‌دهنده‌ای که مایل بود ناشناس بماند، گورمن گفته که رزولوشن‌های ۳۰۲۴ در ۱۹۶۴ و ۳۴۵۶ در ۲۲۳۴ پیکسل قرار است در کنفرانس امشب معرفی شوند. بنا به گفته او، مک بوک پرو جدید با بازگشت شارژ سریع مگ سیف و حذف تاچ بار همراه خواهد بود.

گورمن گفته علاوه بر مگ سیف، اپل مدل‌های جدید مک را با یک شیار کارت SD و پورت HDML عرضه خواهد کرد. او اضافه کرد که بازگشت پورت قدیمی USB-A به مک بوک جدید برای اپل مهم است ولی به نظر نمی‌رسد آن را انجام دهد.

گورمن برای مشخصات داخلی گفته که هر دو مدل مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی مجهز به پردازنده مرکزی ۱۰ هسته‌ای خواهند بود که دارای هشت هسته با عملکرد بالا و دو هسته کم‌مصرف است. مشتریان می‌توانند بین پیکربندی با ۱۶ و ۳۲ هسته گرافیکی، یکی را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که اگر اپل بخواهد تراشه‌های خود را با عنوان M1X و M1Z معرفی کند، حرف Z به عملکرد بالای پردازنده گرافیکی اشاره می‌کند که امکان پذیر بوده و با استراتژی آیپد پرو عرضه شده در سال ۲۰۲۰ مطابقت دارد.

توسعه دهنده ناشناس می‌گوید که تراشه‌های مک بوک پرو جدید در لاگ‌ها، تحت عنوان M1 Pro و M1 Max مشاهده شده است.

با نگاهی به آینده، گورمن می‌گوید که اپل در حال کار کردن روی دستگاه‌هایی با نسل جدید تراشه اپل سیلیکون است که شامل مک پرو جدید با اندازه کوچکتر، یک مک بوک پرو رده پایین، مک بوک ایر ارتقا یافته، مک مینی رده بالاو یک آیمک بزرگتر جدید است.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420