Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
نمایشگر مینی ال ای دی در مک بوک پرو ۲۰۲۱ ارائه می‌شود 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگر مینی ال ای دی در مک بوک پرو ۲۰۲۱ ارائه می‌شود

نمایشگر مینی ال ای دی در مک بوک پرو ۲۰۲۱ ارائه می‌شود

اپل روز گذشته ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) دعوتنامه رویداد آینده خود را برای معرفی مک بوک پرو ۲۰۲۱ با عنوان «Unleashed» منتشر کرد.

شایعات زیادی در مورد محصولاتی که قرار است در جریان آخرین رویداد اپل در سال ۲۰۲۱ رونمایی شوند، منتشر شده است. در این میان راس یانگ تحلیلگر پنل‌های نمایشگر در محصولات کامپیوتری، اخیرا اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا مک بوک پرو ۲۰۲۱ را مجهز به نمایشگر ۱۲۰ هرتز از نوع Mini LED کند.

این تحلیلگر طی یک گفتگوی توییتری به اضافه شدن نمایشگر مینی ال ای دی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در مک بوک پرو جدید اشاره و آن را صد درصد تأیید کرد.

بر اساس ادعای این تحلیلگر؛ انتظار می‌رود که اپل از همان تأمین‌کننده‌ای استفاده کند که برای تأمین پنل نمایشگر آیپد پروی جدید با آن همکاری کرده بود. این تأمین‌کننده امکان تولید انبوه نمایشگرهای دارای صفحه پشتی اکسید، نور پس‌زمینه مینی ال ای دی به همراه رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز را در قطعات جدید دارد و انتظار می‌رود اپل سفارش تولید انبوه پنل‌های Mini LED مک بوک پرو ۲۰۲۱ را نیز به آن داده باشد.

با توجه ادعاهای این تحلیلگر در شبکه‌های اجتماعی؛ می‌توان به این نتیجه رسید که او از تعبیه فناوری مینی ال ای دی در نمایشگر‌های مک بوک پرو ۲۰۲۱ مطمئن است؛ ولی ظاهرا اطمینان کمتری نسبت به عرضه رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز به همراه قابلیت ProMotion در این محصولات دارد.

او همچنین با استناد به تعبیه فناوری ProMotion در آیپد پروی جدید و آیفون ۱۳ پرو  اعلام کرده که عرضه چنین قابلیتی در مک بوک پرو هم دور از انتظار نیست؛ علاوه بر این اضافه شدن رفرش‌ریت متغیر می‌تواند در مصرف انرژی نمایشگر تآثیرگذار باشد و در صورت نبود نیاز به رفرش‌ریت‌های بالاتر باعث افزایش عمر باتری می‌شود.

تعبیه فناوری مینی ال ای دی در مک بوک پرو ۲۰۲۱ قبلا توسط مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ و مینگ چی کو تحلیلگر TF International Security ذکر شده و حتی جزئیات بیشتری از آن را به اشتراک گذاشته‌اند.

اپل قصد دارد مک بوک‌های آینده را در اندازه صفحه نمایش ۱۴ و ۱۶ اینچی همراه با تراشه مبتنی بر اپل سیلیکون ارائه کند که جایگزین مدل‌های فعلی با تراشه اینتل می‌شوند. مک بوک پروهای جدید با طراحی نو، لبه‌های صاف‌تر شبیه به آیفون ۱۳ پرو، مجهز به شارژ مغناطیسی مگ سیف، پورت HDMI، پورت USB-C و یک اسلات کارت‌خوان SD همراه خواهد بود. احتمالا اپل در طراحی این محصولات تاچ‌بار را به نفع ردیف کلیدهای استاندارد Fn  حذف خواهد کرد.

طبق گزارش خبرگزاری بلومبرگ، اپل  در حال کار کردن بر نسخه رده بالای مک مینی با طراحی مجدد، مک پرو کوچکتر، یک آیمک بزرگتر، مک بوک پرو جدید مقرون به صرفه و یک مک بوک ایر بازطراحی شده است. علاوه بر این با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده ممکن است مک مینی نیز در رویداد جدید معرفی شود.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420