Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اطلاعات جدید، عرضه مک بوک پرو ۲۰۲۱ را قطعی می‌کند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات جدید، عرضه مک بوک پرو ۲۰۲۱ را قطعی می‌کند

اطلاعات جدید، عرضه مک بوک پرو ۲۰۲۱ را قطعی می‌کند

با وجود اتمام ذخایر مک بوک پرو ۱۶ اینچی در فروشگاه‌های اپل، انتظار می‌رود این شرکت خط تولید مک بوک پرو ۲۰۲۱ خود را این ماه آماده رونمایی و عرضه به بازار کند.

گفته شده اپل در ماه آینده رویداد جدیدی را منحصرا برای معرفی مک برگزار می‌کند که احتمالا از مک بوک پرو ۲۰۲۱ رونمایی خواهد کرد.

یک اینفلوئنسر فعال در حوزه فناوری، لیستی از موجودی مک بوک پرو ۱۶ اینچی رو به اتمام را در توییتر خود نشان داده است که می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از آغاز فرایند عرضه نسخه جدید مک بوک پرو به حساب آید. او گفته که موجودی این محصول در همه خرده‌فروشی‌های اپل که او مورد بررسی قرار داده تمام شده است.

به نظر می‌رسد تمام شدن موجودی این محصول با برنامه اپل برای عرضه مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید برای سال ۲۰۲۱ طی یک رویداد مجازی کاملا مرتبط است.

تا پیش از این نیز مارک گورمن از بلومبرگ پیش‌بینی کرده بود که اپل در ماه اکتبر ۲۰۲۱ رویدادی را با محوریت مک برگزار می‌کند که نسل جدید مک بوک پرو مجهز به تراشه اپل سیلیکون M1X با سرعت بالا، طراحی نو و نمایشگر پیشرفته معرفی خواهد کرد.

یادآوری می‌شود که سال گذشته به دلیل همه‌گیری کرونا، اپل کنفرانس معرفی مک خود را در ماه نوامبر و با نام One More Thing برگزار کرد، در حالی که در سال‌های قبل، این رویداد در اکتبر اتفاق می‌افتاد.

گورمن همچینین بیان کرد که اپل احتمالا مک بوک پرو مجهز به تراشه M1X را ماه آینده معرفی کند، هر چند که طبق روال معمول، این شرکت در ماه اکتبر مک جدید خود را معرفی می‌کند.

تراشه M1X، نام مورد انتظار برای تراشه M1 باقدرت گرافیکی و حرفه‌ای بالاتر است که مجهز به پردازنده مرکزی ۱۰ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ۳۲ هسته‌ای است.

احتمالا اپل یک مک مینی با طراحی جدید را همزمان با مک بوک پرو ۲۰۲۱ معرفی و رونمایی خواهد کرد. این شرکت آیفون ۱۳ نسل جدید، اپل واچ سری ۷، یک آیپد جدید و یک آیپد مینی نسل ششم را ماه گذشته معرفی و عرضه کرد و حالا پیش‌بینی شده که نسل سوم ایرپاد هم اواخر امسال عرضه خواهد شد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420