Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
دانلود بتای جدید مک او اس مانتری برای تمام کاربران آماده شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود بتای جدید مک او اس مانتری برای تمام کاربران آماده شد

دانلود بتای جدید مک او اس مانتری برای تمام کاربران آماده شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش فرایند آماده‌سازی و عرضه نسخه جدید بتای سیستم عامل مک را آغاز کرده است. در حال حاضر امکان دانلود بتای جدید مک او اس مانتری برای تمام کاربران فراهم شده است.

این نسخه، هشتمین بتای عرضه شده برای توسعه دهندگان است که حالا به دلیل رفع برخی از باگ‌های ابتدایی آماده عرضه به کاربران عادی نیز شده است. بر این اساس توسعه دهندگان که اشتراک مخصوص اپل را دریافت کرده‌اند می‌توانند این نسخه را دانلود و نصب کنند. علاوه بر این کاربران عادی نیز می‌توانند با ثبت نام در برنامه تست کنندگان بتا و وارد کردن اپل آیدی خود در وب‌سایت رسمی اپل این نسخه را دریافت کنند.

این نسخه احتمالا اولین تجربه بسیاری از کاربران برای کار با مک او اس مانتری است و قابلیت‌ها و مشخصه‌های این نسخه را از همین حالا مورد تست و بررسی قرار می‌دهند. همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از اینفلوئنسرها و کاربران فعال در شبکه‌های اجتماعی مشخصه‌های این سیستم عامل را مورد بررسی و تست قرار دهند.

این نسخه دارای قابلیت‌های جدید برای مرورگر سافاری است و از طرف دیگر امکاناتی نظیر دسته‌بندی و گروه‌بندی تب‌ها را در این مرورگر فراهم می‌کند. علاوه بر این قابلیت‌هایی نظیر صدای فضایی و تصویربرداری پرتره برای مک‌های M1 از طریق این نسخه آماده عرضه شده است.

یادداشت برداری سریع، دسترسی به اپلیکیشن‌ها از طریق شورت‌کات‌ها نیز از جمله قابلیت‌های جدیدی هستند که شرکت اپل در توسعه این نسخه جدید آماده ارائه به کاربران کرده است. در این نسخه قابلیت‌هایی نظیر مدیریت امنیتی ایمیل‌ها و پنهان‌سازی آی‌پی‌ها و موارد دیگر به عنوان ابزارهای امنیتی در مک او اس مانتری آماده عرضه شده است.

کاربرانی که تمایل به دانلود بتای جدید مک او اس مانتری دارند از همین حالا می‌توانند این نسخه را از طریق ابزارهای رسمی دانلود و نصب کنند. گفتنی است که این نسخه دارای باگ‌های شناخته شده است و همین موضوع ممکن است باعث ایجاد اختلال در روند کاربری از دستگاه‌ها شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420