Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
کاهش تولید مک بوک M1 در نیمه اول ۲۰۲۲ 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاهش تولید مک بوک M1 در نیمه اول ۲۰۲۲

کاهش تولید مک بوک M1 در نیمه اول ۲۰۲۲

مینچ چی کو تحلیلگر محصولات اپل گفته تولید مک بوک M1 به دلیل کمبود قطعات و سایر عوامل در نیمه اول سال ۲۰۲۲ کاهش خواهد یافت.

بنابر آخرین یادداشت ویژه سرمایه‌گذاران مینگ چی کو اعلام کرده که تولید مک بوک M1 در نیمه اول سال آینده به دلیل کمبود قطعات و افت تمایل افراد برای کار در خانه کاهش می‌یابد، همچنین قرار است یک مک بوک ایر با طراحی مجدد در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ معرفی شود.

در این یادداشت اشاره شده که تولید مک بوک M1 در نیمه اول ۲۰۲۲ حدود ۱۵ درصد کاهش خواهد یافت و دلایلی از جمله کمبود قطعات، تغییر ساختار تقاضا در دوران پس از کرونا و تغییر محصول از مدل‌های قدیمی به جدید برای آن ذکر شده است.

کمبود قطعات در اصل به فقدان دائمی مدارهای مدیریت انرژی  مربوط می‌شود که زمان تحویل آنها را تا ۵۲ هفته به تعویق انداخته است.

این کمبود همه برندهای کامپیوترهای شخصی را تحت تاثیر قرار داده، در حالی که با افزایش ظرفیت در شرکت Unimicron، یکی از تولید کننده‌های اصلی قطعات الکترونیکی در تایوان و تنها تامین کننده ماده اولیه ABF برای محصولات اپل سیلیکون هم‌زمان شده است.

بنابراین از Unimicron انتظار می‌رود برای کاهش ریسک، سفارش‌های ABF را به سرعت برای شرکت‌های غیر از اپل تامین کند.

مینگ چی کو اعتقاد دارد که یک مک بوک ایر با طراحی مجدد و نسل دوم تراشه اپل سیلیکون در سه ماهه سوم سال آینده به تولید انبوه خواهد رسید، بنابراین می‌توان نیمه دوم سال آینده را یک دوره گذار دانست که می‌تواند سفارش‌‌های مک بوک را تحت تاثیر قرار دهد.

پیش بینی می‌شود اپل، مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی را اواخر امسال عرضه کند که احتمالا به طور دیجیتال در رویداد اکتبر یا نوامبر این دو محصول را معرفی خواهد کرد.

آخرین بتا مک او اس مانتری به دو  نمایشگر داخلی اشاره کرده که احتمالا مطابق با مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420