لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جدیدترین پیش بینی ها درباره ساختار آیفون 16 پرو

جدیدترین پیش بینی ها درباره ساختار آیفون 16 پرو

هر چه به تاریخ 10 سپتامبر 2024 (20 شهریور) نزدیک تر می شویم بازار حدس و گمان ها درباره ساختار و قابلیت های آیفون 16 داغ تر می شود. از این رو در این مقاله به بررسی جدیدترین پیش بینی ها درباره ساختار آیفون 16 پرو می پردازیم.

این نسل از آیفون که قرار است به قوی ترین سیستم عامل تلفن همراه یعنی iOS 18 مجهز شود و علاوه بر ویژگی های سخت افزاری فوق العاده نسل های 14 و 15 به احتمال زیاد دچار برخی تغییرات در ساختار گوشی به لحاظ سخت افزاری خواهد شد.

جدیدترین پیش بینی ها درباره ساختار آیفون 16 پرو

بر مبنای صحبت هایی که از سوی برخی کارشناسان در باره آیفون 16 مطرح شده است سری جدید این محصول نسبت به سری پانزدهم در دو قسمت دوربین و صفحه نمایش دچار تغییرات زیادی خواهد شد، و بسیاری دیگر نیز معتقدند که مهمترین موضوعی که در کنفرانس سپتامبر از سوی اپل رونمایی خواهد شد قابلیت های جدید به کار رفته در دوربین این محصول است. 

مهمترین قابلیت سخت افزاری که اپل برای دسترسی به دوربین در نسل شانزدهم آیفون جای خواهد داد به احتمال بسیار زیاد دکمه Capture خواهد بود.

این دکمه جدید با قابلیت دسترسی سریع به دوربین جهت گرفتن عکس و فیلم برداری، در کنار سایر دکمه های کاربردی آیفون (نظیر دکمه Action ) قرار خواهد گرفت و مجموعه دکمه های دسترسی سریع در کناره بدنه آیفون را تکمیل خواهد کرد.

این دکمه که احتمالا با ساختار خازنی طراحی خواهد شد، که علاوه بر فعال سازی سریع دوربین (تنها با یک اشاره کوچک) همانند یک ترکپد بسیار کوچک برای بزرگنمایی یا کوچک نمایی تصاویر در حال ضبط استفاده نمود. 

جدیدترین پیش بینی ها درباره ساختار آیفون 16 پرو

ساختار ماژول دوربین اصلی آیفون 16 پرو تا حد زیادی مشابه نسل قبلی خواهد بود، با این تفاوت که ساختار لنز  و سنسور دوربین Ultra Wide  نسبت به سری 15 تقویت خواهد شد. به طوری که کیفیت فیلم برداری 4K Pro Raw برای یک فیلم برداری فوق حرفه ای را برای تولید کنندگان محتوا را میسر می سازد. 

همچنین صفحه نمایش این محصول در بزرگترین ابعاد ممکن طراحی خواهد شد، به طوری که به احتمال زیاد نسخه آیفون 16 پرو با ابعاد 6.3 اینچ و آیفون 16 پرو مکس با ابعاد 6.9 اینچ به بازار عرضه خواهد شد.

مسئله شگفت انگیزی که برخی کارشناسان درباره صفحه نمایش آیفون ها سری 16 پرو مطرح کرده اند، حاشیه بسیار باریک در اطراف صفحه نمایش این محصول خواهد بود، به طوری که حاشیه صفحه نمایش در آیفون 15 پرو معادل 1.55 میلی متر می باشد و این مقدار برای آیفون 16 به 1.15 میلی متر خواهد رسید.

این مقدار از حاشیه برای صفحه نمایش تلفن همراه یک رکورد بی سابقه به حساب خواهد آمد و اپل برای تولید با کیفیت صفحه نمایش، آن هم در چنین ابعادی از تکنولوژی بسیار ویژه بهره خواهد برد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ساختار آیفون 16 پرو به لینک زیر مراجعه کنید:

iPhone 16 Pro Everything We Know

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت