لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت های احتمالی دوربین آیفون 16

قابلیت های احتمالی دوربین آیفون 16

شرکت اپل بنا بر رسم همیشگی خود در ماه سپتامبر هر سال سری جدی از گوشی های آیفون را به بازار معرفی می کند. از این رو هرچه به این موعد زمانی در سال جاری نزدیک تر می شویم، بازار حدس و گمان ها در باره ساختار و قابلیت های آیفون نسل جدید بسیار داغ تر از قبل می گردد.

از این رو در طی دو ماه پیش رو درباره قابلیت های آیفون 16 گمانه زنی های بسیاری از سوی کارشناسان و خبرنگاران حوزه IT مطرح خواهد شد. که به احتمال زیاد بسیاری از پیش بینی های مطرح شده در زمینه ساختار و قابلیت های آیفون 16 می تواند صحیح باشد. در ادامه به بررسی قابلیت های احتمالی دوربین آیفون 16 می پردازیم.

احتمالا ساختار دوربین آیفون 16 همچون آیفون 14 نسبت به نسل های قبل از خود دچار تغییرات اساسی گردد، که بسیاری از کاربران تلفن های همراه اپل را شگفت زده خواهد کرد.  اپل در سری 16 آیفون ها به احتمال زیاد از سنسور های تولید شرکت سونی استفاده نکرد و بجای آن از سنسورهای سامسونگ LSI استفاده خواهد کرد که رزولیشن بیشتر و عملکرد بهتری در تعامل با انواع دوربین های Wide و Ultra Wide دارند.

قابلیت های احتمالی دوربین آیفون 16

از طرف دیگر اپل بار دیگر همچون آیفون 15 از سیستم لنزهای Tetra Prism استفاده خواهد کرد که به داینامیک ترین شکل ممکن زوم 5 برابری را برای مجموعه دوربین آیفون ممکن می سازد.  اپل این مجموعه لنزها را به همراه لنزهای پریسکوپی (که در ساختار هماهنگ کننده ماژول دوربین به کار می رود) در دوره یک ساله گذشته، به دو شرکت تایوانی Largan Precision و GSEO برای دوربین آیفون 15 سفارش می داد و به گزارش خبرنگار Digitime اپل در ماه جاری حجم بالایی از این نوع لنز را با طراحی جدید به این دو شرکت سفارش داده است و نوع طراحی دوربین آیفون 16 را از طریق آن می توان حدس زد.

اما برخی گمانه زنی ها درباره ماژول دوربین آیفون 16 پرو حاکی از این موضوع است که به احتمال زیاد شکل ماژول دچار تغییر خواهد شد، ولی این موضوع که که تغییرات به چه شکل خواهد بود موضوعی دیگر است.

اپل در طراحی سخت افزاری دوربین آیفون 16 پیشرفت های نرم افزاری در زمینه هوش مصنوعی را نیز در نظر خواهد گرفت، قابلیت های هوش مصنوعی که به طور ویژه در قالب سیستم عامل iOS 18 عرضه شد، به احتمال زیاد با پردازنده نسل جدید A18 (که به طور ویژه برای آیفون 16 توسعه داده می شود) و مجموعه دوربین این نسل از آیفون کاملا سازگار خواهد بود.

قابلیت های احتمالی دوربین آیفون 16

همچنین دوربین های دو گانه در مدل پایه و پلاس آیفون 16 بر مبنای برخی تصاویر و شایعات مطرح شده در هفته اخیر با ساختاری متفاوت نسبت به آیفون 14 و 15 طراحی شده و ماژول دوربین آن به احتمال زیاد شبیه به مدل پایه ای آیفون 12 و به صورت خطی طراحی خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به لینک زیر مراجعه کنید:

iPhone 16 Camera Rumors

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427