لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ورود آیفون X به لیست مدل های قدیمی اپل

ورود آیفون X به لیست مدل های قدیمی اپل

آیفون X که پیش گام تغییرات بزرگ در ساختار گوشی های آیفون در طی یک دهه اخیر بوده در این هفته به لیست محصولات قدیمی آیفون اضافه شد. آیفون X یا به عبارتی آیفون نسل 9 که در سال 2017 و به مناسبت دهمین سالگرد رونمایی از نخستین گوشی آیفون معرفی شد، با ویژگی های خاص خود به دنیای تلفن های همراه را دگرگون ساخت.

ورود آیفون X به لیست مدل های قدیمی اپل

تغییرات مهم و سرنوشت سازی که اپل در این نسل از آیفون ایجاد نمود، الهام بخش بسیاری از کمپانی ها برای تولید تلفن همراه شد، این تغییرات شامل بزرگ شدن ابعاد صفحه نمایش و حذف دکمه Home که ظاهر گوشی تلفن همراه را برای نخستین بار متحول و جذابیت گوشی ها را دو چندان نمود. از طرف دیگر حذف دکمه Home که احراز هویت کاربر را از طریق اثر انگشت انجام می داد و جایگزینی آن با روش تشخیص چهره Face ID برای ورود به محیط گوشی، راحتی و جذابیت کار با آیفون را برای بسیاری از طرفداران محصولات اپل تا حد زیادی بالا برد.

در هفته اخیر خبری از سوی شرکت اپل منتشر شده که آیفون X به همراه هوم پاد نسل یک و ایرپاد نسل یک در لیست محصولات قدیمی اپل قرار گرفته اند. این لیست که عموما در بازه های یک ساله توسط اپل بروزرسانی می شود، و دستگاه های قرار گرفته در این لیست، پس از اعلام، پشتیبانی اپ استور را از دست می دهند و دیگر امکان بروز رسانی نرم افزاری برای آنها وجود نخواهد داشت. 

ورود آیفون X به لیست مدل های قدیمی اپل

از این رو با ورود آیفون X به لیست مدل های قدیمی اپل، امکان بروز رسانی به‌ نسخه iOS 18 از این گوشی سلب خواهد شد. اما این دستگاه ها هنوز به لحاظ سخت افزاری از سوی فروشگاه های اپل پشتیبانی شده و هنوز آیفون X یک گوشی منسوخ به حساب نمی آید، و کاربران می توانند باتری، برد اصلی و یا صفحه نمایش خود را در مرکز سرویس دهی تعویض و یا سرویس کنند. در صورتی که اپل این گوشی را در لیست محصولات منسوخ حود قرار دهد دیگر پشتیبانی سخت افزاری را نیز از دست خواهد داد.

برای اطلاع از جدیدترین اخبار و آموزش های دنیای اپل صفحه شبکه اجتماعی ما را دنبال کنید:

اینستاگرام اپل ان آی سی

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427