Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
تولید آیفون در سال ۲۰۲۲ تغییری نمی‌کند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید آیفون در سال ۲۰۲۲ تغییری نمی‌کند

تولید آیفون در سال ۲۰۲۲ تغییری نمی‌کند

تنها یک روز پس از انتشار گزارش‌های مربوط به تاخیر در تولید یکی از مدل‌های آیفون ۱۴ حالا یک گزارش ضد و نقیض دیگر منتشر شده که ادعا می‌کند که شرکت اپل در تولید آیفون ۱۴ با مشکل مواجه نیست. بر اساس این گزارش حجم تولید آیفون در سال ۲۰۲۲ میلادی همان ۲۲۰ میلیون واحد باقی خواهد ماند.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ شرکت اپل می‌تواند آیفون ۱۴ را در سپتامبر آماده عرضه به بازار کند. تمامی مدل‌های عرضه شده از این محصولات نیز در همین تاریخ روانه بازار خواهند شد.

با این حال اپل ممکن است تنها به دلیل تقاضای بالای موجود در بازار با مشکل تولید انبوه مواجه شود. تقاضای برای آیفون ۱۴ نسبت به سال گذشته بیشتر از حالت عادی پیش‌بینی می‌شود و همین موضوع می‌تواند نشان از آن داشته باشد که ممکن است موجودی این محصول در روزهای ابتدایی عرضه به اتمام برسد.

با این حال گزارش روز گذشته نشان داده بود که محدودیت‌های ناشی از شیوع دوباره کرونا در چین و آغاز قرنطینه همگانی در چین باعث شده تا تولید انبوه این محصولات کاهش پیدا کند. بر اساس این گزارش‌ تحلیلی اخیر حاکی از آن است که دست‌کم یکی از مدل‌های آیفون ۱۴ با مشکل عرضه در تاریخ تعیین شده مواجه است. این موضوع به دلیل افزایش قرنطینه‌های ناشی از کرونا در چین است.

بر اساس گزارش خبرگزاری Nikkie Asia کارخانه‌های چینی که با اپل در زمینه تولید قطعات و اسمبل آیفون‌ها همکاری می‌کنند، با چالش زمان کاری مواجه شده‌اند. دولت چین محدودیت‌های ویژه‌ای را برای جلوگیری از گسترش کرونا در نظر گرفته و این موضوع روی روند کاری این شرکت‌ها نیز تاثیر گذاشته است.

قرنطینه شهرهای چین از اسفند سال گذشته شروع شده است و رفته رفته هم بیشتر می‌شود. تاریخ و زمان برداشته شدن این قرطینه‌ها نیز مشخص نیست و این موضوع در مجموع باعث شده تا کارخانه‌ها و شرکت‌های وابسته به آن‌ها سردرگم باشند و تاریخ مشخصی در مورد اینکه چه زمانی کارهای سفارش شده قابل تحویل می‌شوند را در اختیار نداشته باشند.

این موضوع مشخصا روی روند تولید آیفون ۱۴ نیز تاثیر گذاشته است. بر اساس گزارش این خبرگزاری، اپل دست‌کم برای تولید یکی از مدل‌های آیفون ۱۴ با محدودیت در عرضه مواجه است و مدل تاخیر خرده را در بازه زمانی دیرتری آماده عرضه به کاربران می‌کند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420