Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل قاب‌های اختصاصی و ویژه برای آیفون تولید می‌کند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل قاب‌های اختصاصی و ویژه برای آیفون تولید می‌کند

اپل قاب‌های اختصاصی و ویژه برای آیفون تولید می‌کند

شرکت اپل ممکن است در آینده نزدیک قاب‌های اختصاصی و ویژه‌ای را برای آیفون تولید کند. این قاب‌ها عملکرد دستگاه را برای انجام کارهایی نظیر اجرای بازی یا عکاسی بهینه‌تر می‌کنند.

بر اساس گزارش وب سایت Patently Apple شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک اکسسوری‌های ویژه‌ای را برای انجام کارهای خاص تولید کند. در پتنت به ثبت رسیده از اپل که در این وب سایت منتشر شده است، شرکت اپل تصمیم دارد تا برای کارهای خاصی مثل عکاسی یا اجرای بازی قاب تولید کند.

اتصال این قاب‌ها به آیفون، رابط کاربری دستگاه را نیز تغییر می‌دهد و دستگاه را برای اجرای برخی از قابلیت‌های خاص آماده می‌کند. به عنوان مثال قاب اختصاصی برای انجام کارهای ورزشی پس از اتصال به ایفون به صورت خودکار رابط کاربری گرافیکی را به گونه‌ای تغییر می‌دهد که کاربر می‌تواند اطلاعات ردیابی حاصل از انجام فعالیت‌های ورزشی خود را مشاهده کند. علاوه بر این، قاب یاد شده از لحاظ فیزیکی برای اتصال به بدن در زمان انجام فعالیت‌های ورزشی مناسب خواهد بود.

اپل قاب‌های اختصاصی و ویژه برای آیفون تولید می‌کند

یکی دیگر از قاب‌های توضیح داده شده در این پتنت می‌تواند برای اجرای بازی مناسب باشد که از آن طریق کاربر دسترسی به دکمه‌های ویژه برای اجرای بازی پیدا می‌کند و به محض اتصال به دستگاه می‌تواند محتویات بازی‌های نصب شده در آیفون را مشاهده کند.

این قاب‌ها همچنین برای اتصال به داشبورد ماشین نیز طراحی شده‌اند که از لحاظ کاربری امکان تغییر رابط کاربری به حالت رانندگی را فراهم می‌کنند. قاب دیگر این مجموعه نیز قرار است برای عکاسی باشد که امکاناتی ویژه برای ثبت تصاویر و ویدیو‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد.

این ترکیب در کنار تغییر رابط کاربری سیستم عامل آی او اس از جمله امکاناتی است که شرکت اپل به زودی ممکن است در آیفون‌های نسل بعدی و از طریق فناوری مگ سیف ارائه دهد. با این حال در شرایط کنونی صرفا در سطح یک شایعه بوده و نمی‌توان در مورد تاریخ دقیق عرضه آن ادعاهایی را مطرح کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420