Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
جمع‌بندی کنفرانس هشتم مارس :: قسمت چهارم 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جمع‌بندی کنفرانس هشتم مارس :: قسمت چهارم

جمع‌بندی کنفرانس هشتم مارس :: قسمت چهارم

اپل روز سه شنبه هشتم مارس ۲۰۲۲ کنفرانس Peek Performance را با معرفی مک استودیوی جدید به همراه Studio Display، نسخه 5G آیفون SE با تراشه A15 و آیپد ایر M1 با مودم 5G برگزار کرد. این رویداد آغازگر فعالیت اپل در سال ۲۰۲۲ است و به نظر می‌رسد که اپل خیلی هم موفقیت آمیز این کنفرانس را آغاز کرده است. در قسمت اول در مورد مک جدید و در قسمت دوم در مورد تراشه M1 Ultra و آیفون SE 3 توضیح دادیم، در قسمت سوم نیز به آیپد ایر ۴ و آپدیتی که قرار است یک هفته پس از این رویداد عرضه شود پرداختیم. حال در ادامه این مطلب به محصولاتی که اپل در جریان این رویداد معرفی کرده خواهیم پرداخت.

آیفون ۱۳ سبز

اپل از آیفون ۱۳ سبز رنگ و آیفون ۱۳ پرو با رنگ Alpine Green  رونمایی کرد. تولید آیمک ۲۷ اینچی را متوقف و مجیک کیبورد سیاه و نقره‌ای را با تاچ آیدی، مجیک ترک‌پد و مجیک موس عرضه کرد. همچنین قاب‌های آیفون و بند اپل واچ با رنگ‌های بهاری را معرفی کرد. قرار است در پایان مارس، هوم پاد مینی در بلژیک، هلند و سوئیس عرضه شوند.

این محصول پنج ماه پس از معرفی سری آیفون ۲۰۲۱ و در جریان رویداد بهاری اپل در سال ۲۰۲۲ میلادی آماده معرفی شده است. مهم‌ترین مشخصه این محصول این است که شرکت اپل امسال آیفون ۱۳ پرو سبز رنگ را نیز آماده عرضه کرده است.

آیفون ۱۳ تا پیش از این نیز در پنج رنگ تولید شده بود و در جریان رویداد امشب رنگ ششم این مجموعه با تکاملی ویژه رونمایی شده است. این آیفون جدید هم‌زمان با آیپد ایر ۲۰۲۲ و مک استودیو رونمای شده است.

شرکت اپل آیفون ۱۳ سبز را با همان قیمت سابق و با همان کانفیگ آماده عرضه کرده است. اپل در جریان این رویداد بیش از آنکه به مشخصه‌های آیفون ۱۳ بپردازد به جلوه‌های بصری و ظاهر این تلفن هوشمند پرداخته است. هر چند که نیازی هم به معرفی مشخصه‌های آن نیز نبوده و اپل تا پیش از این قابلیت‌های آیفون ۱۳ را معرفی کرده بود.

آیفون ۱۳ در جریان کنفرانس سپتامبر ۲۰۲۱ رونمایی شد و مدتی کوتاه پس از آن نیز روانه بازار شد. استفاده از روکش سرامیکی باعث شده تا این آیفون در برابر ضربه‌های ناگهانی مقاومت بیشتری از خود نشان دهد و تا 4 برابر نسبت به آیفون نسل قبل مقاوم‌تر باشد. همچنین این تلفن هوشمند مثل سه مدل دیگر از سری خود مجهز به استاندارد IP68 بوده و می‌تواند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت به مراتب بیشتری از خود نشان دهد

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420