Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
جمع‌بندی کنفرانس هشتم مارس :: قسمت دوم 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جمع‌بندی کنفرانس هشتم مارس :: قسمت دوم

جمع‌بندی کنفرانس هشتم مارس :: قسمت دوم

اپل روز سه شنبه هشتم مارس ۲۰۲۲ کنفرانس Peek Performance را با معرفی مک استودیوی جدید به همراه Studio Display، نسخه 5G آیفون SE با تراشه A15 و آیپد ایر M1 با مودم 5G برگزار کرد. این رویداد آغازگر فعالیت اپل در سال ۲۰۲۲ است و به نظر می‌رسد که اپل خیلی هم موفقیت آمیز این کنفرانس را آغاز کرده است.در قسمت اول این مطلب به مشخصات مک استودیو و قدرت سخت افزاری آن پرداختیم و حالا بخشی دیگر از این رویداد را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

M1 Ultra

اپل تراشه M1 اولترا را با پردازنده مرکزی ۲۰ هسته‌ای، پردازنده گرافیکی ۶۴ هسته‌ای و پشتیبانی از رم ۱۲۸ گیگابایت معرفی کرد. تراشه M1 Ultra تا پنج نمایشگر اکسترنال را پشتیبانی می‌کند. پردازنده مرکزی M1 Ultra تا ۶۰ درصد سریع‌تر از مک پرو ۲۸ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ۸۰ درصد سریع‌تر از کارت گرافیکی رده بالای Radeon Pro W6900X است. این تراشه نسبت به مک پرو با تراشه اینتل ۲۸ هسته‌ای بسیار عملکرد بهتری دارد.

آیفون SE

همان‌طور که پیش‌بینی شد، اپل در این رویداد از آیفون SE جدید با تراشه A15 بایونیک و سیستم ارتباطی 5G رونمایی کرد. لازم به ذکر است که آیفون SE و آیپد ایر مجهز به سریع‌ترین mmWave 5G نیستند. این آیفون جدید SE با قیمت ۴۲۹ دلار به عنوان ارزان‌ترین آیفون اپل در حال حاضر است و در مقایسه با مدل قبلی، مجهز به باتری پیشرفته است.

این تلفن هوشمند در سه رنگ سفید، مشکی و قرمز و مشابه با مدل ۲۰۲۰ آماده عرضه شده است. علاوه بر این، نسخه قرمز رنگ این تلفن هوشمند که از مجموعه (RED) Product عرضه می‌شود.

آیفون SE 2022در سه ظرفیت 64، 128 و 256 گیگابایت آماده عرضه شده است. اپل در تولید این تلفن هوشمند تلاش کرده تا سخت افزارهایی مشابه با آیفون 13 پرو را در آن آماده عرضه کرد. در حقیقت این تلفن هوشمند ظاهری شبیه به آیفون 8 دارد؛ اما از درون قدرت آیفون 13 پرو را برای شما فراهم میاورد.

پردازنده این تلفن هوشمند A15 Bionic بوده که شامل سریع‌ترین چیپ طراحی شده برای تلفن‌های هوشمند تا به امروز است. این پردازنده قدرت پردازش مرکزی و گرافیکی کافی برای اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین را دارد.

پشتیبانی از سیستم ارتباطی 5G به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق آیفون SE 2022 بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن با اینترنت ارتباط برقرار کنند.

برای توضیح ادامه جمع‌بندی کنفرانس هشتم مارس اپل قسمت سوم را مشاهده کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420