لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایفون محبوب‌ترین اسمارت فون سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ شد

ایفون محبوب‌ترین اسمارت فون سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ شد

موسسه Canalys در گزارش اخیر خود اعلام کرده که آیفون محبوب‌ترین اسمارت فون در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ بوده و اپل به عنوان تولیدکننده این محصولات مقام اول فروش تلفن‌های هوشمند را در بازه زمانی یاد شده از آن خود کرده است.

این موسسه تخمین زده که آیفون ۲۲ درصد از سهم بازار جهانی تلفن‌های هوشمند را در بازه زمانی یاد شده از آن خود کرده است. افزایش سهم بازار ایفون‌ها مشخصا به تقاضای بالا برای خرید نسل جدید این تلفن‌های هوشمند، یعنی آیفون ۱۳ مربوط می‌شود که در سپتامبر ۲۰۲۱ میلادی معرفی شده بود.

تحلیلگر موسسه Canalys اعلام کرده که شرکت اپل جایگاه نخست فروش تلفن‌های هوشمند را مشخصا به خاطر سطح بالای تقاضا برای خرید آیفون ۱۳ حفظ کرده است. بازدهی فروش آیفون ۱۳ در بسیاری از کشورهایی که دارای بازار مهم‌ هستند روندی صعودی داشته است. به عنوان مثال تقاضا برای خرید این تلفن هوشمند میان کاربران کشور چین بسیار زیاد بوده است و آیفون ۱۳ در مقایسه با بسیاری از پرچمداران تلفن‌های هوشمند اندرویدی ترجیح داده شده است.

این در حالی است که اپل در بازه سه ماهه سوم ۲۰۲۱ با مشکلاتی نظیر کمبود قطعات تولیدشده از طرف تامین‌کنندگان مواجه بوده که در نتیجه آن مجبور به کاهش تولید و عرضه محصولاتش شده است. اپل با وجود بحران مربوط به کمبود تراشه‌ها تصمیم گرفت تا تولید آیفو‌ن‌ها را تا حدودی کاهش دهد و از طرف دیگر برخی از محصولات خود را کاهش داد تا بتواند سطح عرضه آیفون‌ها را با میزان تقاضا برای این محصول متعادل کند.

ایفون محبوب‌ترین اسمارت فون سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ شد

این موضوع در نهایت باعث کاهش یک درصدی سهم فروش آیفون نسبت به سال گذشته شود، با این حال شرکت اپل همچنان پرفروش‌ترین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند در بازه زمانی یاد شده بوده است و توانسته تقاضاهای زیادی را به خود جلب کند.

سامسونگ پس از اپل با ۳ درصد رشد توانسته ۲۰ درصد از سهم بازار را از آن خود کند و در جایگاه دوم قرار گیرد. شیائومی نیز با ۱۲ درصد از سهم بازار که به میزانی مشابه با سال گذشته بوده در جایگاه سوم قرار گرفته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420