لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل کاربران آی او اس ۱۴ را مجبور به آپگرید می‌کند

اپل کاربران آی او اس ۱۴ را مجبور به آپگرید می‌کند

شرکت اپل برخلاف آنچه خودش در جریان کنفرانس WWDC 2021 گفته، کاربران را به آپگرید آی او اس ۱۵ از آی او اس ۱۴ مجبور می‌کند.

زمانی که اپل آی او اس ۱۵ را معرفی کرد، اعلام کرد که کاربران برای نصب این نسخه مجبور نیستند و همچنان می‌توانند از آی او اس ۱۴ استفاده کنند. در زمان معرفی آی او اس ۱۵، این سیستم عامل به عنوان گزینه‌ای برای بهبود قابلیت‌های کاربردی و عرضه بهتر آپدیت‌های امنیتی عنوان شد. اپل اعلام کرده بود که آی او اس ۱۴ حتی پس از عرضه نسخه ۱۵ به‌روز‌رسانی‌های امنیتی مهم‌ را دریافت خواهد کرد.

اما حالا به نظر می‌رسد که صبر اپل برای آن دسته از کاربرانی که تمایل به آپدیت به آی او اس ۱۵ ندارند سررسیده و حالا این شرکت کاربران را با استفاده از روش‌هایی خاص به دانلود و نصب نسخه جدید مجبور می‌کند. در شرایط کنونی امکان دریافت آی او اس ۱۵ برای آن دسته از کاربرانی که اقدام به دانلود و نصب نسخه جدید را نکرده‌اند یک گزینه قابل انتخاب نیست و اپل امکان دریافت به روزرسانی‌های امنیتی آی او اس ۱۴ را نمی‌دهد.

تا پیش از این گزینه‌های واضحی برای دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی آی او اس ۱۴ وجود داشت که حالا از بین رفته است و کاربران برای حفظ امنیتی خود باید نسخه ۱۵.۲ که به تازگی آماده عرضه شده است را دریافت کنند. اپل در این میان هیچ گزینه‌ای را برای باقی ماندن در آی او اس ۱۴ ارائه نداده است و کاربران برای دریافت آپدیت‌های بیشتر باید به سمت نسخه ۱۵ به بعد متمایل شوند.

در اکتر ۲۰۲۱ اپل آی او اس ۱۴.۸.۱ را به عنوان یک آپدیت امنیتی عرضه کرده بود و آیفون‌هایی که نسخه ۱۵ را دریافت نکرده بودند می‌توانستند این به‌روزرسانی را دریافت کنند. اما حالا تنها گزینه نسخه ۱۵.۲.۱ است و کاربران دیگر امکانی برای باقی ماندن در آی او اس ۱۴ ندارند.

به نظر می‌رسد که شرکت اپل با وجود عرضه آپدیت‌های امنیتی برای نسخه ۱۴ همچنان سیاست‌های خود را برای افزایش سطح کاربرانی که آپدیت‌های جدید را دریافت می‌کنند تغییری نکرده است و همچنان اپل تمایل دارد تا کاربران به سمت دانلود و نصب نسخه‌های جدید‌تر متمایل شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420