لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی اپل برای قدرت زوم در فیلم‌برداری آیفون ۱۳ پرو

شرکت اپل اخیرا یک ویدیوی تبلیغاتی در مورد قدرت فیلم‌برداری آیفون ۱۳ پرو و امکان زوم با کیفیت بسیار بالا در این تلفن هوشمند را منتشر کرده است.

این ویدیو که به زبان اصلی روسی ساخته شده، سکانس‌هایی سیاه و سفید از مردی به نام پاول را نشان می‌دهد که در حال فکر کردن و مشاهده محیط اطراف خود است، دوربین آیفون ۱۳ پرو به شکلی ویژه روی صورت پاول فوکوس می‌کند و با استفاده از تکنیک‌های سینمایی به صورت هوشمندانه حس نگرانی پاول را به مخاطب انتقال می‌دهد. استفاده از فیلتر سیاه و سفید و زوم که در این ویدیو مختلف به دوربین آیفون ۱۳ پرو بوده، به طور کاملا ویژه و منحصر به فرد توانسته در فضاسازی و انتقال حس نگرانی کارساز باشد.

در این ویدیو یک زن با پاول صحبت می‌کند و به صورت کنایه‌امیز مسئله زوم شدن روی صورت او را یادآوری می‌کند که باعث افزایش حس طنز در این ویدیو شده است.

اپل با این ویدیوی تبلیغاتی تلاش کرده تا قدرت دوربین آیفون ۱۳ پرو را برای ساخت تصاویری منحصر به فرد و خاص در سطح فیلم‌های هالیوودی را به تصویر بکشاند. آیفون ۱۳ پرو به لطف قدرت ویژه خودش در ثبت تصاویر و ویدیوهای باکیفیت توانسته به یکی از گزینه‌های مناسب برای علاقه‌مندان به فیلم برداری و عکس‌برداری حرفه‌ای تبدیل شود.

اپل در توسعه دوربین آیفون ۱۳ پرو سرمایه‌گذاری ویژه‌ای کرده است و از همین لحاظ امکاناتی ویژه را در دوربین این تلفن هوشمند قرار داده است.

گفتنی است که این ویدیو، همراه با دو ویدیوی تبلیغاتی دیگر به صورت یک سه‌گانه برای نشان دادن مشخصه‌های آیفون ۱۳ پرو منتشر شده است.

شرکت اپل برای ساخت این ویدو با فیلم‌سازان حرفه‌ای همکاری کرده است تا نشان دهد که افراد با استفاده از تکنیک‌های خود می‌توانند تصاویری با کیفیت و ویدیو‌هایی خیره‌کننده را به ثبت برسانند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420