Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
امکان ارسال پیام با تاریخ انقضا به نسخه جدید واتساپ آیفون اضافه شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان ارسال پیام با تاریخ انقضا به نسخه جدید واتساپ آیفون اضافه شد

امکان ارسال پیام با تاریخ انقضا به نسخه جدید واتساپ آیفون اضافه شد

واتساپ به تازگی آپدیت بزرگی برای اپلیکیشن خود در آی او اس منتشر کرده است. کاربران می‌توانند از قابلیت ارسال پیام با تاریخ انقضا به طور پیش فرض برای واتساپ خود استفاده کنند.

مارک زاکربرگ مدیر عامل شرکت متا، اعلام کرده که این شرکت در حال انتشار قابلیت ارسال پیام همراه با تاریخ انقضا به طور پیش فرض برای واتساپ در آی او اس است، که کاربران را قادر می‌کند تا با استفاده از این قابلیت به طور پیش فرض، بعد از ۲۴ ساعت، هفت روز یا ۹۰ روز مسیج‌ها را در واتساپ پاک کنند.

بنابر پستی که در وبلاگ منتشر شده، کاربران اکنون به گزینه‌ای برای فعال کردن قابلیت ارسال پیام با تاریخ انقضا دسترسی دارند تا به طور پیش فرض برای همه چت‌های جدید خود آن را انتخاب کنند.

وقتی این قابلیت فعال شد، همه چت‌های خصوصی کاربر و مخاطب او، بر اساس تنظیم و تعیین مدت زمان به طور پیش فرض، حذف خواهند شد. حتی برای چت‌های گروهی نیز این گزینه وجود دارد تا کاربران بتوانند برای گروه‌هایی که ایجاد می کنند، آن را فعال کنند.

این ویژگی کاملا اختیاری است که نوع برقراری ارتباط افراد در واتساپ را تحت پوشش قرار می‌دهد، بنابراین اگر کاربری بخواهد پیام خاصی را برگرداند، به راحتی امکان‌پذیر است.

واتساپ روش کار کردن این قابلیت را به شرح زیر توضیح داده است:

  • اگر کاربری در دوره ۲۴ ساعته، هفت یا ۹۰ روزه، واتساپ خود را باز نکند، پیام‌ها ناپدید می‌شوند؛ ولی پیش نمایش پیام‌ها احتمالا تا باز کردن واتساپ در اعلان‌ها نمایش داده خواهد شد.
  • وقتی به پیامی پاسخ داده می‌شود، پیام اولیه نقل قول محسوب می‌شود. در صورتی که به پیام در حال حذف شدن پاسخی داده شود، متن نقل قول ممکن است تا بعد از تاریخ انقضا در چت باقی بماند.
  • اگر پیامی در حال حذف شدن به یک چت با قابلیت تاریخ انقضا غیرفعال فوروارد شود، این پیام در چت فوروارد شده حذف نمی‌شود.
  • اگر کاربری، از پیام‌ها قبل از حذف شدن بک آپ بگیرد، پیام حذف شده در این نسخه باقی می‌ماند. اگر نسخه بک آپ بازیابی شود، پیام‌های مورد نظر حذف خواهند شد.

 

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420