Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل داون‌گرید به آی او اس 15.1 را متوقف کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل داون‌گرید به آی او اس 15.1 را متوقف کرد

اپل داون‌گرید به آی او اس 15.1 را متوقف کرد

اپل اخیرا داون‌گرید به آی او اس 15.1 را متوقف کرد، بنابراین کاربرانی که دستگاهشان را به آی او اس 15.1.1 یا آی او اس 15.2 بتا ارتقا داده‌اند، به مدت طولانی نمی‌توانند دستگاه خود را به آی او اس 15.1 داون‌گرید کنند.

انتشار آی او اس 15.1 برای همه کاربران در اواخر اکتبر به همراه قابلیت‌های جدیدی از جمله ثبت گواهی واکسیناسیون کووید ۱۹ در اپلیکیشن والت، SharePlay on FaceTime، ProRes برای کاربران آیفون ۱۳ پرو و موارد بیشتر بوده است، همچنین برای آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس، گزینه‌ای برای غیرفعال کردن دستی حالت ماکرو ارائه کرده است.

چند هفته بعد، اپل آی او اس 15.1.1 را منتشر کرد که برخی باگ‌های مشاهده شده در آیفون ۱۳را برطرف کرد. بنابر گفته اپل، باگی که در نسخه قبلی آی او اس ۱۵ وجود داشت موجب قطع ناگهانی تماس تلفنی می‌شد که با انتشار این به‌روزرسانی، مشکل قطع تماس در آیفون ۱۲ و ۱۳ را بهبود بخشید.

لازم به ذکر است که کاربرانی به آی او اس قدیمی بازمی‌گردند که آیفون خود را جیلبریک کرده باشند. همچنین داون‌گرید آیفون یا آیپد به نسخه قبلی آی او اس می‌تواند برای کاربرانی مفید باشد که باگ‌های بزرگی را بعد از ارتقا به آی او اس بالاتر تجربه کرده‌اند.

کاربرانی که مشکلات جدی و مهمی را با آی او اس 15.1.1 تجربه کرده‌اند، باید منتظر یک آپدیت جدید باشند به جای اینکه به نسخه قبلی آی او اس 15.1 برگردند و کاربرانی که آی او اس 15.2 بتا را نصب کرده‌اند، نمی‌توانند به آی او اس 15.1 داو‌ن‌گرید کنند.

اپل با انتشار آپدیت 15.1، قابلیت SharePlay را در اختیار کاربران آیفون قرار داد که امکان اشتراک‌گذاری ویدیو و موسیقی برای آن‌ها فراهم کرد. همچنین قابلیت فیلم‌برداری ProRes را که در زمان معرفی آیفون ۱۳ وعده داده بود، برای کاربران قابل دسترسی کرد.

در این نسخه برخی باگ‌ها نیز بر طرف شده از جمله مشکل فضای ذخیره‌سازی اپلیکیشن Photos، مشکلات مربوط به اپلیکیشن‌های Weather، Wallet، وای‌فای و غیره را رفع کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420