Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
کانسپت جدید از اپلیکیشن ایرپاد در آی او اس ۱۶ 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کانسپت جدید از اپلیکیشن ایرپاد در آی او اس ۱۶

کانسپت جدید از اپلیکیشن ایرپاد در آی او اس ۱۶

آی او اس ۱۶ هنوز معرفی و منتشر نشده است؛ با این حال برخی از کاربران و علاقه‌مندان به محصولات اپل تصویری مفهومی از یک قابلیت ویژه را در این نسخه از سیستم عامل آیفون‌های اپل منتشر کرده‌اند.

تصویر مفهومی منتشر شده اخیر در وب سایت 9to5mac نشان دهنده توسعه احتمالی یک اپلیکیشن جدید با عنوان ایرپاد در آی او اس ۱۶ است. 9to5mac استدلال کرده که در حال حاضر سیستم عامل ای او اس دارای اپلیکیشنی مجزا برای مدیریت اپل واچ است که از طریق آن امکاناتی ویژه در اختیار کاربران قرار می گیرد.کاربران می‌توانند از طریق این اپلیکیشن تنظیمات ساعت هوشمند خود را تغییر دهند و از طرف دیگر شیوه استفاده از این دستگاه ویژه را نیز مدیریت کنند.

در این میان، از سال ۲۰۱۷ که ایرپاد توسط اپل راهی بازار شد، شرکت اپل تمامی کارهای مورد نیاز برای مدیریت این هندزفری‌های هوشمند و تمام بی‌سیم را به بخش مدیریت بلوتوث در تنظیمات اصلی انتقال داده است. این در حالی است که مدت طول دو سال گذشته و از زمان عرضه ایرپاد پرو تاکنون تغییراتی قابل توجه در ایرپاد ایجاد شده است.

ایرپاد در حال حاضر امکان پخش صدای فضایی، دالبی اتموس و از همه مهم‌تر اکولایزر سازگار شونده را دارد. تمامی این موارد می‌توانند در قابل یک اپلیکیشن ویژه که شرکت اپل آن را به عنوان یک ابزار پیشفرض از قبل نصب شده ارائه داده، شیوه کار با ایرپاد را برای کاربران آسان‌تر کند.

9to5mac در نتیجه‌گیری نوشته‌های خود تاکید کرده که ایرپاد به عنوان یک پوشیدنی هوشمند، شایستگی داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی برای مدیریت در آیفون را دارد و اپل می‌تواند با توسعه این اپلیکیشن امکانات بیشتری را برای کاربران فراهم کند و از طرف دیگر رضایت استفاده‌کنندگان از ایرپاد را نیز جلب کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420