Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
رشد ۵۰ درصدی فروش آیفون در چین، اپل را سربلند کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رشد ۵۰ درصدی فروش آیفون در چین، اپل را سربلند کرد

رشد ۵۰ درصدی فروش آیفون در چین، اپل را سربلند کرد

در طول هفته گذشته گزارش‌های مختلفی در مورد میزان فروش محصولات شرکت اپل با توجه به گزارش مالی سه ماهه سوم این شرکت در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است. حال موسسه IDC اعلام کرده که با وجود رشد قابل توجه، اپل تنها در بازار چین نزدیک به ۵۰ درصد رشد را در زمینه فروش آیفون‌ها تجربه کرده است.

بر اساس گزارش موسسه IDC شرکت اپل در سه ماهه سوم سال جاری میلادی نزدیک به ۴۹.۷ درصد رشد را در فروش آیفون‌ها و در بازار چین تجربه کرده است. این موسسه اعلام کرده که با وجود فعالیت افسارگسیخته شرکت‌های تولیدکننده چینی تلفن‌های هوشمند در این کشور، اپل توانسته به شکلی بی‌نظیر با تمامی آن‌ها رقابت کند و موفقیتی بی‌نظیر را به دست بیاورد. این موسسه اعلام کرده که شرکت اپل در بازه زمانی یاد شده فروش کلیه‌ی تلفن‌های هوشمند از هر برندی در بازار چین کاهش ۹ درصدی نسبت به سه ماهه قبل داشته است.

در حالت کلی، مجموعا ۸۰.۸ میلیون واحد تلفن هوشمند در بازه زمانی یاد شده در کشور پرجمعیت چین فروخته شده است که نسبت به سال گذشته ۴.۷ درصد نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته افت داشته است. در این میان مشخص شده که شرکت اپل نزدیک به ۵۰ درصد رشد را با وجود کاهش تمایل برای خرید محصولات چینی تجربه کرده است.

این موضوع نشان می‌دهد که کاربران و مصرف‌کنندگان کشور چین بیش از اینکه تمایل به خرید محصولات داخلی داشته باشند، تمایل به خرید آیفون در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ داشته‌اند.

رشد ۵۰ درصدی فروش آیفون در چین، اپل را سربلند کرد

تا پیش از این نیز مشخص شده بود که فروش جهانی آیفون‌ها در بازه زمانی یاد شده نزدیک به ۴۰ درصد رشد داشته است. این اطلاعات تحلیلی تاکید داشتند که در بازه زمانی یاد شده فروش تمامی تلفن‌های هوشمند به غیر از آیفون کاهش قابل توجهی را تجربه کرده بودند.

گفتنی است اپل در بازه زمانی یاد شده با برندهایی نظیر VIVO، OPPO، HONOR و شیائومی در بازار چین رقابت داشته است. هرچند که فروش تمامی این برندهای چینی از اپل بیشتر بوده است، اما شرکت اپل رشد بیشتری را تجربه کرده و توانسته به یکی از رقبای جدی برای این شرکت‌ها تبدیل شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420