Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
از کار افتادن فیس آیدی آیفون ۱۳ باز هم سروصدا به پا کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

از کار افتادن فیس آیدی آیفون ۱۳ باز هم سروصدا به پا کرد

از کار افتادن فیس آیدی آیفون ۱۳ باز هم سروصدا به پا کرد

گزارش‌های منتشر شده اخیر نشان می‌دهند که بسیاری از تعمیرکاران پس از تعویض نمایشگر آیفون ۱۳ با مشکل از کار افتادن فیس‌آیدی مواجه می‌شوند.

تا پیش از این نیز وب سایت IFIXIT چنین ادعایی را مطرح کرده بود که البته یک تعمیرکار فعال در یوتیوب با انتشار ویدیویی ادعا کرده بود که وب سایت یاد شده یکی از ماژول‌های نمایشگر را به درستی نصب نکرده است و در صورت نصب درست آن، فیس آیدی کار می‌کند.

حال وب سایت IFIXIT در مقاله‌ای جدید به این موضوع پرداخته و اعلام کرده که ادعای یوتیوبر مربوطه هرچند درست است، اما نیاز به ابزارهایی خاص دارد. این مقاله تاکید کرده که در زمان تعویض نمایشگر آیفون ۱۳ تعمیر کاران باید به ابزارهای تعمیراتی میکروسوپی دسترسی داشته باشند و در غیر این صورت امکان انجام برخی از عملیات تعمیراتی وجود ندارد.

این وب سایت اعلام کرده که اپل عملا با اعمال این تغییرات کاری کرده که فقط و فقط تعمیرکاران تایید شده خودش در کنار برخی از تعمیرکاران که به ابزارهای دارای دقت بالا دسترسی دارند امکان تعمیر نمایشگر آیفون ۱۳ را داشته باشند.

برخی از تعمیرکاران نیز این موضوع را تایید کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که بازکردن و دوباره متصل کردن چیپ لحیم کاری شده نمایشگر آیفون که مربوط به فیس آیدی است کاری بسیار دشوار است و احتمال خرابی دستگاه در حین انجام عملیات تعمیراتی بسیار زیادی است.

آی‌فیکس‌ایت در نهایت برای بار دیگر نیز تاکید کرده که تعویض نمایشگر آیفون ۱۳ بدون خرابی فیس آیدی امکان پذیر است، اما حقیقت این است که تمامی تعمیرکاران و افراد حرفه‌ای به ابزارهای مناسب به انجام این کار دسترسی ندارند که این موضوع باعث کاهش تعداد تعمیرکارانی می‌شود که امکان تعویض نمایشگرهای این تلفن‌های هوشمند را دارند.

تاپیش از این اپل بارها به انحصارطلبی در زمینه محدودسازی حق تعمیر دستگاه‌های خود متهم شده بود، اما این شرکت تا به امروز با برخی از اقدامات خود این اتهامات را رد کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420