Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
بخش گارانتی اپل آیفون XR را به طور موقتی به مشتریان قرض می‌دهد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بخش گارانتی اپل آیفون XR را به طور موقتی به مشتریان قرض می‌دهد

بخش گارانتی اپل آیفون XR را به طور موقتی به مشتریان قرض می‌دهد

بنابر انتشار یک یادداشت داخلی که توسط وب‌سایت مک‌رامورز مشاهده شده، به زودی اپل استورها و ارائه کنندگان سرویس مجاز اپل در آمریکا و سایر مناطق، به دلیل تعمیرات طولانی مدت می‌توانند به مشتریان یک آیفون XR قرض بدهند.

قرض دادن آیفون XR که نسبت به آیفون ۸ ارتقا یافته، از چهارم نوامبر آغاز خواهد شد. به عنوان دستگاهی که یک سال بالاتر از آیفون ۸ است، آیفون XR مدرن‌تر بوده و مجهز به قابلیت‌هایی از جمله فیس آیدی و پشتیبانی از دو سیم کارت بوده، همچنین دارای تراشه A12 Bionic برای ارائه عملکرد سریع‌تر است.

اگر یک اپل استور تعیین ‌کند که آیفون مشتری باید به مرکز تعمیر اپل برای سرویس فرستاده شود، این مشتری باید واجد شرایط برای تحویل آیفون XR به طور رایگان باشد تا زمانی که آیفون خود را پس بگیرد.

توافق‌نامه آیفون قرضی اپل جزئیات بیشتری را ارائه می‌دهد که طبق آن مشتریان باید حداکثر تا ۱۴ روز بعد از اینکه اپل تاریخ تحویل آیفون تعمیر شده را اعلام می‌کند، آیفون قرضی را پس بیاورند.

آیفون XR یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های اپل بوده که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت. اپل برای آیفون XR  نمایشگر LCD را به جای پنل اولد انتخاب کرد و به همین دلیل جذابیت و پویایی رنگ‌ها به پای سایر آیفون‌ها نمی‌رسد. با وجود اینکه آیفون XS و XS مکس دارای دوربین دوگانه هستند، ولی اپل در گوشی اقتصادی XR فقط یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قاب پشتی آن ایجاد کرد که می‌تواند تصاویر را با وضوح و جزئیات بیشتری ضبط کند.

این گوشی با داشتن استاندارد IP67 مقاوم به آب بوده و در عمق یک متری به مدت ۳۰ دقیقه بدون آسیب یا اختلال عملکرد دوام می‌ آورد. اپل با حذف قابلیت لمس سه بعدی و کم کردن سایر هزینه‌های آیفون، آن را تبدیل به یک گوشی مقرون به صرفه کرد.

اپل بنابر رسم همیشگی خود با عرضه آیفون جدید، تولید  گوشی قدیمی را متوقف می‌کند، به همین دلیل با معرفی آیفون ۱۲ تولید آیفون XR و ۱۱ را متوقف و از رده خارج کرد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420