Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
دانش‌آموزان چینی از اپل به خاطر حذف شارژر آیفون ۱۲ شکایت کردند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانش‌آموزان چینی از اپل به خاطر حذف شارژر آیفون ۱۲ شکایت کردند

دانش‌آموزان چینی از اپل به خاطر حذف شارژر آیفون ۱۲ شکایت کردند

پنج دانش‌آموز چینی اقدام به ثبت پرونده حقوقی علیه اپل کرده‌اند و تصمیم این شرکت برای حذف شارژر از آیفون ۱۲ را صرفا جهت سودآوری زیاده‌خواهانه عنوان کرده‌اند.

بر اساس گزارش وب‌سایت Vice این دانش‌آموزان چینی بر این باور هستند که ادعای اپل برای کمک به حفظ محیط زیست و کاهش حجم تولید محصولات اضافی توسط این شرکت با واقعیت تطابق ندارد و این کار صرفا برای مقاصد تجاری و کاهش هزینه ساخت بوده است.

پرونده قانونی مربوط به این شکایت در دادگاه با استناد به مقررات رگولاتوری چین برای حفظ رقابت که با عنوان Xiaocheng شناخته می‌شود به ثبت رسیده است. ژورنال حقوقی شانگهای اعلام کرده که یکی از این دانش‌آموزان Xiaofang نام دارد که به شدت از اینکه آیفون ۱۲ پرو مکس جدیدش دارای آداپتور نیست ناراحت است.

این دانش‌آموز اعلام کرده که در بسته‌بندی آیفون ۱۲ پرو مکس خریداری شده یک کابل شارژ وجود دارد که به دلیل سازگاری با USB-C و عدم سازگاری با درگاه USB-A با هیچ یک از شارژر‌های مورد استفاده در خانه‌اش سازگار نیست. همین موضوع باعث شده تا او مجبور به خرید یک شارژ USB-C شود و این مسئله را سیاست منفی شرکت اپل برای فروش برخی از محصولات جانبی با قیمت متفاوت در نظر گرفته است.

این فرد همراه با چند نفر از همکلاسی‌های خود از اپل شکایت کرده است و طی آن اعلام کرده که اپل آداپتور شارژ را از آیفون‌ها حذف کرده تا از آن طریق بتواند شارژر مگ‌سیف را با تیراژ بالا به فروش برساند. او در بخش پایانی شکایت خود نیز اعلام کرده که هدف اپل از این کار مراقب از محیط زیست از طریق کاهش تولید محصولات بی‌ارزش نبوده است. بلکه این شرکت با این کار تلاش کرده تا کاربران را مجبور به خرید هر چه بیشتر لوازم جانبی کند.

گفتنی است که پرونده قانونی این شکایت از همین حالا افتتاح شده و در دست پیگیری است؛ با این حال در شرایط کنونی نتیجه این شکایت نامعلوم عنوان شده است و مشخص نیست که این شکایت به کجا خواهد رسید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420