Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
راس یانگ : آیفون SE احتمالا برای ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

راس یانگ : آیفون SE احتمالا برای ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

راس یانگ : آیفون SE احتمالا برای ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

بنابر ادعای راس یانگ تحلیلگر مشهور صنعت نمایشگرها، آیفون SE با اندازه 4.7 اینچ مجهز به فناوری 5G در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

شایعات منتشر شده نشان می‌دهند که اپل در حال کار کردن روی نسخه جدیدی از آیفون SE است که سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. بنابر ادعای یانگ، اپل این دستگاه جدید را آیفون SE پلاس نامیده، حتی اگر نمایشگر بزرگ‌تری نداشته باشد.

یانگ می‌گوید آیفون SE مجهز به نمایشگر LCD با اندازه 4.7 اینچ خواهد بود که در نسخه فعلی آیفون اس ای موجود است، همچنین آیفون SE 3 با نمایشگر بزرگ‌تر برای سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

در سال ۲۰۱۹، مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل گفت که این شرکت در حال کار کردن روی یک آیفون SE 2 plus با نمایشگر بزرگ‌تر برای عرضه در سال ۲۰۲۱ بوده، اما این ایده عملی نشد. کو بعدا این ادعاها را پس گرفت و آخرین اطلاعات منتشر شده درباره آیفون SE از او نشان داده که نسل بعدی این دستگاه، همان صفحه نمایش مدل فعلی را خواهد داشت.

مینگ چی کو نیز ادعا کرده که آیفون اس ای آینده از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد و احتمالا واژه پلاس به اتصال سریع‌تر اشاره می‌کند. اپل قبلا از پلاس برای نشان دادن اندازه بزرگ‌تر نمایشگر مثل آیفون ۶ پلاس، ۷ پلاس و ۸ پلاس استفاده می‌کرد، اما از آن زمان به بعد، برای نشان دادن اندازه بزرگ‌تر آیفون‌ها از واژه پرو مکس استفاده کرده است و احتمالا دوباره از نام پلاس استفاده خواهد کرد.

پیش بینی می‌شود که گوشی جدید مجهز به پردازنده سری A باشد و در زمان عرضه، احتمالا مقرون به صرفه‌ترین آیفون 5G اپل خواهد بود.

یانگ گفته که اپل احتمالا در حال کار کردن روی نسخه بزرگ‌تر آیفون اس ای برای آینده است، احتمالا این دستگاه دارای نمایشگر ال سی دی 5.7 تا 6.1 اینچ با حفره دوربین خواهد بود که بنابر ادعای او در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

اخیرا شایعه‌ای از وب‌سایت MyDrivers منتشر شده که نشان می دهد نسل بعدی آیفون SE دارای طراحی شبیه آیفون XR با تاچ آیدی تعبیه شده در دکمه کناری است، اما با اکثر شایعات مربوط به مدل ۲۰۲۲ مطابقت ندارد و به نظر می‌رسد شبیه آیفون اس ای ۲۰۲۴ باشد که یانگ به آن اشاره کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420