Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل با هشتگ ShotOniPhone قدرت لنز التراواید آیفون ۱۳ را نشان داد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با هشتگ ShotOniPhone قدرت لنز التراواید آیفون ۱۳ را نشان داد

اپل با هشتگ ShotOniPhone قدرت لنز التراواید آیفون ۱۳ را نشان داد

اپل قابلیت‌ها و قدرت لنز جدید اولتراواید در آیفون ۱۳ را از طریق تبلیغات خود در شبکه‌های اجتماعی و از طریق هشتگ ShotOniPhone به نمایش گذاشته است، این شرکت به تازگی پستی را در اینستاگرام منتشر کرده که تصاویری با کیفیت و خیره کننده را با لنز اولتراواید به نمایش می‌گذارد.

اپل شش نفر از عکاس‌هایی که با آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو تصاویری جذاب گرفته‌اند را انتخاب کرده است و عکس‌های آن‌ها را با هشتگ یاد شده در اینستاگرام رسمی خود منتشر کرده است. مجموعه عکس‌ها و پست‌های این هشتگ با کپشن «چشم‌انداز خود را گسترش دهید» منتشر شده است که ترکیبات متفاوتی برای خلق تصاویر شگفت‌انگیز را با لنز اولتراواید به رخ کاربران می‌کشاند.

در تمامی این تصاویر تأکید اپل بر استفاده از لنز اولتراواید است که پیشرفت‌های مهمی را در نسل جدید آیفون‌ها با خود به ارمغان آورده است. سنسور جدید لنز اولتراواید می‌تواند تا ۴۷ درصد نور بیشتری را جذب کند، همچنین سنسور لنز اولتراواید آیفون ۱‍۳ پرو در محیط‌های کم نور تا ۹۲ درصد پیشرفت داشته است.

در مدل‌های پرو، کاربران می‌توانند با استفاده از ویژگی ماکرو، هنگام عکس گرفتن تا ۲ سانتی‌متر به سوژه نزدیک شوند.

 

در تصاویر گرفته شده، اپل فواید و مزایای Smart HDR 4، دیافراگم بزرگتر و میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای برای افزودن محتوای بیشتر به یک عکس نمایش می‌دهد.

از وقتی که اپل لنزهای اولتراواید را با عرضه آیفون ۱۱ معرفی کرده، هر ساله قابلیت‌ها و امکانات این لنز را بهبود داده است. در این میان اپل امسال در طراحی آیفون ۱۳ دیافراگم این لنز را بزرگتر کرده است که موجب بهبود تصویر گرفته شده از صحنه‌های کم‌نور و کاهش انحنای لنز طبیعی می‌شود.

گرچه اپل از لنز اولتراواید در همه چهار مدل آیفون ۱۳ استفاده کرده، ولی در مدل‌های پرو و پرو مکس این ویژگی بسیار پیشرفته‌تر و همراه با قابلیت فوکوس خودکار ارائه شده است. همچنین قابلیت ماکرو به دوربین اضافه شده تا کاربر بتواند از فاصله نزدیک از سوژه‌های مختلف عکاسی کند.

ویژگی دیگری که در آیفون‌های جدید اضافه شده، امکان شخصی‌سازی مدل‌های عکاسی و ویژگی Cinematic که بر تغییر عمق میدان تصویر هنگام تصویر‌برداری تاکید می‌کند.

گفتنی است که آیفون ۱۳ پرو با پشتیبانی از فرمت ProRes، تصویربرداری با کیفیت بالایی را به کاربر ارائه می‌کند.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420