Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
۶۴ درصد از کاربران فعلی اپل، آیفون ۱۳ را جذاب نمی‌دانند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

۶۴ درصد از کاربران فعلی اپل، آیفون ۱۳ را جذاب نمی‌دانند

۶۴ درصد از کاربران فعلی اپل، آیفون ۱۳ را جذاب نمی‌دانند

در حالی که شرکت اپل اعلام کرده که سطح تقاضا برای خرید آیفون ۱۳ بسیار بالاتر از انتظارات بوده و با مشکل تولید انبوه این محصولات مواجه شده، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داده که بیش از ۶۴ درصد از کاربران فعلی محصولات اپل، آیفون ۱۳ را جذاب و ارتقا به آن از سری ۱۲ را منطقی نمی‌دانند.

موسسه Sellcell طی یک نظرسنجی جدید از ۵ هزار کاربر فعلی آیفون بالای سن ۱۸ سال در آمریکا، نشان داده که بسیاری از این افراد تمایل زیادی به خرید آیفون‌های جدید ندارند. در این نظرسنجی ۱۴.۴ درصد از کاربران فعلی آیفون‌ها اعلام کرده‌اند که برای خرید آیفون ۱۳ بسیار هیجان‌زده هستند، ۲۱.۵ درصد گفته‌اند که به صورت نسبی این تلفن‌ هوشمند را جذاب می‌دانند و ۶۴.۱ درصد اصلا این محصول را جذاب نمی‌دانند.

۲۳.۲ درصد از افرادی که آیفون را جذاب دانسته‌اند تمایل به خرید آیفون ۱۳ و ارتقای تلفن‌ هوشمند فعلی خود دارند که این عدد نسبت به سال گذشته که آیفون ۱۲ معرفی شد، ۲۰.۵ درصد کاهش داشته است. در این میان، مشخص شده که آیفون ۱۳ پرو با ۴۲.۵ درصد محبوبیت، به عنوان پرخواستارترین مدل از آیفون‌های ۲۰۲۱ شناخته شده است. درصد محبوبیت آیفون ۱۳ پرو مکس نیز ۲۶.۳ درصد و آیفون ۱۳ برابر با ۲۲ دردص است. همان‌طور که انتظار می‌رود آیفون ۱۳ مینی با ۹.۲ درصد محبوبیت کمترین خواهان را در میان کاربران دارد.

در این میان، ۳۴.۱ درصد از کاربران نمایشگر ۱۲۰ هرتزی پروموشن را مهم‌ترین مشخصه جذاب در آیفون ۱۳ پرو می‌دانند. این عدد برای افزایش سطح باتری برابر با ۲۵.۳ است. در این میان ۱۵.۷ درصد از کاربرانی که این تلفن‌های هوشمند را جذاب دانسته‌اند صرفا به دلیل تمایل به داشتن جدیدترین آیفون این تلفن‌ هوشمند را خریداری می‌کنند.

هرچند که اپل روی قابلیت‌های دوربین آیفون ۱۳ و ایفون ۱۳ پرو تمرکز ویژه‌ای کرده، اما نتایج این نظرسنجی نشان داده که قابلیت‌های دوربین نظیر حالت سینماتیک و استایل‌های عکاسی تنها ۵.۴ درصد از کاربران را هیجان زده کرده و به دلیلی برای تمایل داشتن آن‌ها به خرید آیفون‌های جدید تبدیل شده است.

جالب اینجا است که ۲۹.۳ درصد از کاربرانی که تمایل به خرید این محصول ندارند، عدم وجود تاچ آیدی را دلیل اصلی برای نخریدن آن عنوان کرده‌اند. ۱۹.۵ درصد نیز از تلفن‌ هوشمند فعلی خود راضی هستند و ۹.۶ درصد دیگر نیز عدم وجود قابلیت روشن روشن ماندن همیشگی نمایشگر را به عنوان ضعف آیفون ۱۳ عنوان کرده‌اند.

در این میان، ۳۶.۸ درصد از کاربرانی که آیفون ۱۳ را نمی‌خرند اعلام کرده‌اند که احتمالا آیفون ۱۴ را خریداری خواهند کرد و از طرف دیگر ۳۲.۳ درصد گفته‌اند که دست کم برای دوسال آینده تمایلی برای خرید گوشی ندارند. ۱۶.۱ درصد از کاربران فعلی آیفون‌ها نیز تصمیم به مهاجرت به اندروید گرفته‌اند. ۱۱.۳ درصد از این افراد نیز مدل‌های قدیمی‌تر آیفون‌ را برای خرید در نظر دارند و ۳.۵ درصد از آن‌ها نیز هنوز تصمیمی در این باره نگرفته‌اند.

در میان آن دسته از افراد که تمایل به مهاجرت به اندروید گرفته‌اند، گوشی‌های گوگل پیکسل با ۴۵.۱ درصد بیشترین محبوبیت را دارند که پس از آن سامسونگ با ۴۱.۸ درصد و وان پلاس با ۸.۴ درصد در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420