Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل چه تغییرات امنیتی را در آی او اس ۱۵.۰۱ ارائه داد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل چه تغییرات امنیتی را در آی او اس ۱۵.۰۱ ارائه داد

اپل چه تغییرات امنیتی را در آی او اس ۱۵.۰۱ ارائه داد

پس از عرضه ای او اس ۱۵ طبق رسم هر ساله اپل یک آپدیت اولیه را آماده عرضه کرد که باعث بهبود روند اجرای این نسخه جدید از سیستم عامل در تلفن‌های هوشمند آیفون می‌شود.

شرکت اپل از دو روز پیش این به‌روزرسانی را به عنوان یک آپدیت امنیتی منتشر کرده است. در این میان برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل هنوز بسیاری از حفره‌های امنیتی موجود در سیستم عامل آی او اس را برطرف نکرده است.

این به‌روز‌رسانی از همین حالا از طریق بخش Settings > General > Software Update قابل دریافت است و کاربرانی که آی او اس ۱۵ را گرفته باشند امکان دریافت آن را دارند. در این به‌روزرسانی شرکت اپل تنها به سه نکته اشاره کرده است که شامل این موارد می‌شود:

  • رفع مشکل باز کردن قفل آیفون از طریق اپل واچ در زمان استفاده از ماسک
  • رفع مشکل نمایش پر بودن ذخیره‌سازی آیفون به اشتباه که این مشکل امکان دریافت اپلیکیشن‌ها و آپدیت‌های جدید را محدود می‌کرد
  • رفع مشکل گوش کردن به صدای‌های مدیتیشن در زمان اتصال به ایرپاد و اپل واچ از طریق سرویس فیتنس پلاس

با این حال تغییرات آی او اس ۱۵.۰.۱ بسیار محدود بوده و فاقد از برخی از تغییرات مهم است. یکی از بزرگ‌ترین آسیب‌پذیری‌های سیستم عامل آی او اس که به صورت «زیرکلیک» وارد دستگاه‌ّا می‌شد هنوز از بین نرفته است و اپل از زمان عرضه آی او اس ۱۴.۷ نیز همچنان آن را برطرف نکرده است.

تا پیش از این برخی از موسسه‌های امنیتی در مورد عدم ارائه پچ‌های امنیتی در این زمینه هشدا داده بودند. اما هنوز این مشکلات برطرف نشده است. این موضوع البته باعث شده تا تحلیلگران امنیتی بر این باور باشند که شرکت اپل به امنیت کاربران اهمیت ویژه‌ای نمی‌دهد و فعلا به عرضه قابلیت‌های نسبتا کم‌اهمیت‌تر بسنده کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420