Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل دیگر برد مداری آیفون ۸ را تعمیر نمی‌کند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دیگر برد مداری آیفون ۸ را تعمیر نمی‌کند

اپل دیگر برد مداری آیفون ۸ را تعمیر نمی‌کند

شرکت اپل امروز به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر برد نداری آیفون ۸ را در مراکز رسمی خود تعمیر نمی‌کند و خدماتی به کاربران این تلفن هوشمند را ارائه نمی‌دهد.

تا پیش از این اپل به کاربران آیفون ۸ که با مشکل برد مداری، هنگ مردن و ریستارت‌های ناگهانی مواجه بودند خدمات تعویض برد را ارائه می‌داد. این برنامه خدماتی و تعمیراتی از سال ۲۰۱۸ آغاز شده بود و اپل به مدت سه سال این خدمات را در اختیار کاربران قرار داده بود. اما حالا مشخص شده که شرکت اپل پس از سه سال دیگر این خدمات را به کاربران ارائه نمی‌دهد.

اپل تاکیید کرده بود که تنها تعداد بسیار محدودی از کاربران آیفون ۸ با مشکل برد مداری مواجه هستند. آیفون‌های دارای این مشکل از تاریخ سپتامبر ۲۰۱۷ تا مارس ۲۰۱۸ تولید شده بودند که در برد مداری آن‌ها یک مشکل شناخته شده وجود داشت و همین موضوع در نهایت باعث شده بود تا کاربران با چالش‌های ویژه‌ای مواجه شوند.

اپل این خدمات را تنها در برخی از کشورهای تایید شده که به صورت رسمی در آن‌ها فعالیت دارد ارائه می‌داد. این کشورها شامل چین، هنگ کنگ، هند، ژاپن، ماکائو، نیوزلند و آمریکا می‌شد.

گفتنی است که آیفون ۸ پلاس مشمول این برنامه نمی‌شد و اپل امکان تعویض قطعات این تلفن هوشمند را به صورت رایگان قراهم نکرده بود. گفتنی است اپل تا پیش از این به مشتریان خود در کشورهای یاد شده از طریق وب‌سایت رسمی خود نیز امکان گرفتن وقت برای ارائه خدمات تعمیراتی را می‌داد که دیگر تاریخ ارائه این خدمات منقضی شده است.

اپل به صورت رسمی به ارائه خدمات پس از فروش آیفون ۸ پایان داده است، با این حال پیش بینی می‌شود که دست‌کم برای دو سال آینده این تلفن هوشمند خدمات نرم افزاری و آپدیت‌های لازم برای اجرای آی او اس‌های جدید را دریافت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420