Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
آیفون ۱۳ پرو مکس با پارت نامبر آمریکا و انگلستان نایاب می‌شود؟ 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۱۳ پرو مکس با پارت نامبر آمریکا و انگلستان نایاب می‌شود؟

آیفون ۱۳ پرو مکس با پارت نامبر آمریکا و انگلستان نایاب می‌شود؟

از نتایج گزارش‌های اخیر مربوط به زنجیره تولید تلفن‌های هوشمند اپل می‌توان به این برداشت رسید که در آینده نزدیک آیفون ۱۳ پرو مکس با پارت نامبر آمریکا و انگلستان و کانادا دست کم برای مدت زمانی قابل توجه نایاب خواهند شد.

گزارش اخیر منتشر شده در وب‌سایت‌های فعال در حوزه فناوری حاکی از آن است که شرکت اپل حال حاضر با مشکل تولید انبوه آیفون ۱۳ پرو مکس و دیگر مدل‌های سری آیفون ۱۳ مواجه شده است و همین موضوع باعث شده تا در سه کشور آمریکا، انگلستان و کانادا محدودیت‌های ویژه‌ای در زمینه عرضه این محصول ایجاد شود.

تا پیش از این مشخص شده بود که سطح تقاضا برای خرید آیفون ۱۳ به عنوان مدل پایه این محصولات بسیار بالا بوده و همین موضوع در نهایت باعث شده تا شرکت اپل به تولید کنندگان محصولات خود سفارش افزایش سرعت تولید محصولات را بدهد. در این میان، شرکت‌های تولید کننده نیز برای افزایش سطح تولید مجبور شده‌اند تا میزان تولید تلفن‌های هوشمند رقیب از برند‌های دیگر را کاهش دهند.

اما حالا بررسی‌های انجام شده از وب‌سایت رسمی اپل نشان می‌دهد که آیفون ۱۳ پرو مکس با پارت نامبر آمریکا و انگلستان در مدت زمانی طولانی‌تر از آنچه انتظار می‌رود به دست مشتریان خواهد رسید. نسخه سایت فروشگاه آنلاین اپل برای کشورهای آمریکا، انگلستان و کانادا از همین حالا آیفون ۱۳ و سری‌های زیرمجموعه آن را با ۳ تا ۴ هفته تاخیر در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. این موضوع مشخصا به معنای آن است که کاربران سفارش دهنده این محصولات در وب‌سایت رسمی اپل و در کشورهای یاد شده فعلا به آیفون جدید دست پیدا نخواهند کرد. از طرف دیگر موجودی اپل استورهای رسمی در این کشورها نیز محدود شده است که به خودی خود نشان از نایاب شدن برخی از محصولات نظیر آیفون ۱۳ پرو مکس با پارت نامبر آمریکا و انگلستان در بازار جهانی خواهد بود.

در این میان بسیاری از عامل‌های فروش که در کشورهای دیگر آیفون‌ها با پارت‌نامبر کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا و انگلستان را فراهم می‌آورند با چالش تامین محصولات و عرضه آن‌ها در بازار کشورهای مقصد مواجه می‌شوند که این موضوع در نهایت روی خرید کاربران بسیاری از کشورهای سراسر جهان تاثیرخواهد گذاشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420