Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
تقاضا برای خرید آیفون ۱۳ بسیار بالا است 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تقاضا برای خرید آیفون ۱۳ بسیار بالا است

تقاضا برای خرید آیفون ۱۳ بسیار بالا است

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که تقاضا برای خرید آیفون ۱۳ بسیار بالا است، تا حدی که شرکت اپل سفارش بیشتری برای تولید این محصول را به تامین کنندگان خود داده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری دیجی تایمز شرکت اپل به دلیل افزایش سطح تقاضا برای خرید آیفون ۱۳ در تلاش است تا با اعمال فشار روی تولیدکنندگان حجم عرضه این محصول به بازار را افزایش دهد. این موضوع باعث شده تا شرکت‌های تولید کننده حتی سطح سفارش و تولید محصولات رقیب را کاهش دهند تا به میزان درخواستی اپل برای تولید این تلفن هوشمند جدید برسند.

تحلیلگران بر این باور هستند که میزان تمایل برای خرید این تلفن‌های هوشمند آن هم به صورت زودهنگام، بسیار زیاد است. تعداد زیادی از کاربران در سراسر جهان تمایل دارند تا این تلفن هوشمند را زودتر خریداری کنند و همین موضوع نیز روی میزان فروش آن در حالت کلی تاثیر خواهد گذاشت.

اپل در تلاش است تا پایان سال جاری میلادی بیش از ۷۵ میلیون آیفون ۱۳ را آماده عرضه کند. در این میان سطح تولید این تلفن هوشمند به دلیل افزایش درخواست‌ها قرار است تا ۲۰ درصد افزایش پیدا کند. این در حالی است که اپل سال گذشته تنها ۷۵ میلیون آیفون را آماده عرضه ه بازار کرده بود.

در حال حاضر صدها هزار نفر فقط در کشور چین به سمت اپل استورهای مختلف هجوم آورده‌اند و اپل استورهای رسمی با وجود اضافه کار امکان پاسخگویی به تمامی آن‌ها را ندارند. این موضوع در نهایت باعث شده تا در برخی از کشورها، بخصوص در مناطق جنوب شرق آسیا شرکت اپل با چالش تولید و عرضه این محصولات مواجه شود و امکان پاسخگویی به موج درخواست‌ها برای خرید آیفون ۱۳ را نداشته باشد. این موضوع در حالی رخ داده که بسیاری از کشورها هنوز به طور کامل آیفون ۱۳ را در بازار خود آماده عرضه به کاربران و خریداران موجود ندارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420