Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل دومین بتای آی او اس ۱۵.۱ را آماده عرضه به صورت عمومی کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دومین بتای آی او اس ۱۵.۱ را آماده عرضه به صورت عمومی کرد

اپل دومین بتای آی او اس ۱۵.۱ را آماده عرضه به صورت عمومی کرد

شرکت اپل از چند ساعت پیش فرایند عرضه نسخه دوم بتای آی او اس ۱۵.۱ را به توسعه دهندگان و کاربران عادی آغاز کرده است.

این نسخه از همین حالا قابل دانلود برای افرادی است که اکانت توسعه دهندگان اپل را خریداری کرده باشند یا در برنامه تست‌کنندگان بتای سیستم عامل‌های اپل عضو شده باشند.

در این نسخه اپل برخی از بهبود‌های ویژه را اعمال کرده و از آن طریق باگ‌های کاربردی مختلف را برطرف کرده است. در این نسخه باگ مربوط به باز کردن قفل از طریق اپل واچ در زمان استفاده از ماسک را برطرف کرده است. تا پیش از این برخی از کاربران در زمان باز کردن قفل آیفون از طریق اپل واچ در زمان استفاده از ماسک با مشکل مواجه شده بودند. این باگ باعث می‌شد تا اپل واچ نتواند فرمان مربوط به باز شدن قفل آیفون را به آیفون ارسال کند و کاربران محدود به وارد کردن رمز عبور برای باز کردن قفل آیفون در زمان استفاده از ماسک بودند.

در این نسخه همچنین قابلیت SharePlay به آی او اس ۱۵.۱ بازگشته است و کاربران می‌توانند از آن طریق با دوستان یا اعضای خانواده خود در تماشای فیلم و سریال یا گوش کردن به موسیقی مشترک شراکت داشته باشند.

این نسخه همچنین با نرم افزار نسخه ۱۵.۱ هوم پاد نیز سازگار شده است که امکان پخش صدای Lossless و صدای فضایی دالبی اتموس را برای کاربران فراهم می‌آورد.

کاربران در برخی از کشورها همچنین می‌توانند از طریق این نسخه اقدام به وارد کردن رکورد و زمان تزریق واکسن کرونای خود کنند و با توجه به آن زمان مناسب برای دریافت دوز بعدی را مشخص کنند.

گفتنی است که آی او اس ۱۵.۱ در حال حاضر در مرحله تست‌های اولیه قرار دارد، با این حال قرار است در آینده نزدیک نسخه نهایی آن آماده عرضه به تمامی کاربران شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420