Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپلیکیشن‌های iMovie و Clips با قابلیت‌های جدید دوربین آیفون 13 سازگار شدند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن‌های iMovie و Clips با قابلیت‌های جدید دوربین آیفون 13 سازگار شدند

اپلیکیشن‌های iMovie و Clips با قابلیت‌های جدید دوربین آیفون 13 سازگار شدند

پس از عرضه آی او اس ۱۵ شرکت اپل حالا اپلیکیشن‌های iMovie و Clips را با پشتیبانی از چندین قابلیت جدید به‌روزرسانی کرده و قابلیت‌های جدید دوربین آیفون 13 را به آن‌ها اضافه کرده است.

iMovie در آیفون 13 از حالت سینمایی پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن برای افزودن، تنظیم و حذف گزینه‌های فوکوس و تغییر عمق اثر میدانی در ویدیوهای حالت سینمایی استفاده کرد. حالت سینمایی قابلیتی است که در همه مدل‌های آیفون 13 وجود دارد، اما فیلم خام را می‌توان در گستره بیشتری از دستگاه‌های اپل از آیفون XS به بعد و آیپد 5 مینی و مدل‌های بعد، آیپد ایر 3 و مدل‌های بالاتر، همچنین تمام مدل‌های آیپد پرو از طریق iMovie ویرایش کرد.

این آپدیت همچنین شامل گزینه‌ای برای افزودن تصاویر ProRAW به فیلم‌ها و تریلرها است و گزینه‌هایی برای وارد کردن و یرایش ویدیوی ProRes ارائه کرده است.

ویدیوی ProRes قابلیتی است که در مدل‌های آیفون 13 پرو ارائه شده و به دستگاه‌ها اجازه ضبط ویدیو در فرمت حرفه‌ای را می‌دهد. ویدیوی ضبط شده با این فناوری را می‌توان در آیفون 13 پرو ضبط کرده و در آیفون 13، آیپد مینی 6 و مدل‌های آیپد پرو ویرایش کرد.

همچنین کاربران می‌توانند ویدیوی حالت سینمایی را در اپلیکیشن Clips وارد و ویرایش کنند، همچنین می‌توانند فیلترها، استیکرها و ایموجی‌ها را به ویدیوی ضبط شده در حالت سینمایی و تصاویر ProRAW  را به ویدیوها اضافه کنند. هنگامی که ویدیوی پرورس راه اندازی شود، می‌توان آن را در اپلیکیشن Clips وارد کرده و مستقیما ویرایش کرد..

آپدیت اخیر گزینه‌ای را برای افزودن عکس‌ها یا ویدیوها از آرشیو عکس با یک ضربه و بدون نیاز به ضبط هر کدام در یک پروژه، اضافه کرده است.

اپلیکیشن iMovie یک نرم افزار ویرایش ویدیو بوده که توسط اپل توسعه یافته است و در دستگاه‌های مک او اس، آی او اس و آیپد او اس قابل اجرا و استفاده است. با این اپلیکیشن ویدیوها و تریلرهای جذاب و خیره کننده‌ ساخته می‌شود که می‌توان از تماشای آن لذت برد.  گفتنی است که iMovie و Clips  را می‌توان به طور رایگان از طریق اپ استور در آیفون 13 دانلود کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420