Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
تاچ آیدی در آیفون 15 زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاچ آیدی در آیفون 15 زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت

تاچ آیدی در آیفون 15 زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل تنها چند روز پس از آغاز رونمایی از آیفون ۱۳ شایعات جدیدی را در مورد آیفون‌های دو سال دیگر منتشر کرده است. او در گزارش جدید خود گفته که احتمالا تاچ آیدی آیفون 15 زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. او همچنین تاکیید کرده که آیفون‌های تاشو در سال 2024 عرضه خواهند شد.

کو در یادداشت تحقیقاتی به پیش بینی قبلی خود، مبنی بر اینکه تاچ آیدی آیفون‌ 15 که قرار است در نیمه دوم 2022 عرضه شود اشاره کرده است و اعلام کرده که این سیستم احراز هویت احتمالا زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت، اما او اکنون می‌گوید به دلیل کند بودن فرایند پیشرفت توسعه این دستگاه‌ها، احتمالا این ویژگی در آیفون‌های 2023 عرضه خواهد شد. او همچنین پیش بینی کرده اولین آیفون تاشو اپل در سال 2024 عرضه شود و اپل تا پیش از این سال امکان عرضه محصولات متفاوت و جدید را نخواهد داشت.

مینگ چی کو به دلیل ایجاد این تاخیر اشاره‌ای نکرده و جزئیات بیشتری درباره طراحی تاچ آیدی زیر صفحه نمایش در آیفون 15 یا آیفون‌های آینده ارائه نکرده است. احتمالا تاچ آیدی زیر صفحه نمایش،  مکمل فیس آیدی است و در آینده چند گزینه احراز هویت بیومتریک در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

مینگ چی کو گفته علیرغم اینکه مدل‌های آیفون 14 به جای ناچ مجهز به حفره دوربین در صفحه نمایش و لنز واید 48 مگا پیکسلی در دوربین عقبی هستند،‌‌‌ ولی انتظارات خود را از آیفون‌های آینده فراتر از آن بیان کرده است.

این تحلیلگر قبلا گفته بود که اپل قرار است آیفون‌های تاشو را برای سال 2023 عرضه کند، در حالی که اکنون پیش بینی او عوض شده و احتمالا عرضه آن به سال 2024 موکول خواهد شد.

مارک گورمن تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ هم با مینگ چی کو هم عقیده بوده و در گزارش‌های خود اشاره کرده که اپل احتمالا زودتر از دو یا سه سال دیگر آیفون تاشو خود را وارد بازار نخواهد کرد.

با وجود اینکه گوشی‌های تاشو سامسونگ اکنون بی‌رقیب در بازار می‌تازند، ولی بسیاری از کاربران با اشتیاق منتظر هستند که ببینند سیستم عامل آی او اس روی نمایشگر تاشو چه عملکردی خواهد داشت.

گرچه پتنت‌های متفاوتی از گوشی‌های تاشو اپل تاکنون مشاهده شده، ولی احتمال می‌رود اولین آیفون تاشو اپل دارای صفحه نمایش 7.8 یا 8 اینچی باشد. همچنین ممکن است نمایشگر آن به صورت یکپارچه طراحی شود و در آن لولا‌ها پنهان شده باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420