Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس از طرف اپل رونمایی شدند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس از طرف اپل رونمایی شدند

شرکت اپل در کنفرانس California Streaming از آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس همراه با برخی بهبود‌ها نسبت به نسل قبلی رونمایی کرد

آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس از لحاظ ظاهری تغییرات اندکی نسبت به نسل پیشین داشته‌اند، اما مهم‌ترین مشخصه این تلفن‌های هوشمند افزایش برآمدگی دوربین است که به دلیل بهبود سیستم استبلایز سنسور شیفت بوده است. اپل در طراحی این تلفن هوشمند بزرگ‌ترین لنزهای مورد استفاده در دوربین را تعبیه کرده است.

دوربین جدید مجهز به یک لنز تله فوتوی ۷۷ میلی متری و یک لنز الترا واید و یک لنز واید است که امکان زوم اپتیکال شش برابر را برای کاربران فراهم میاورد.

این تلفن‌های هوشمند مجهز به پردازنده A15 Bionic شده‌اند که از لحاظ قدرت پردازشی نسبت به نسل قبلی بهبودهای ویژه‌ای داشته است. این پردازنده تا ۵۰ درصد برای پردازش‌های کلی و تا ۰ درصد برای پردازش‌های گرافیکی بهبود پیدا کرده است.

در طراحی این تلفن‌های هوشمند اپل نسخه ۶۴ گیگابایتی را همانند سری ۱۲ حذف کرده و به جای آن از نسخه‌های پایه ۱۲۸ گیگابایتی رونمایی کرده است. اپل این تلفن‌های هوشمند را با ظرفیت ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ و البته یک نسخه ویژه ۱ ترابایتی تولید کرده است.

یکی از مشخصه‌های این تلفن هوشمند تعبیه نمایشگر ۱۲۰ گیگاهرتزی است که تا پیش از این نیز شایعات زیادی از آن منتشر شده شده بود. اپل در طراحی این تلفن‌های هوشمند جدید همچنین ظرفیت ذخیره انرژی باتری را افزایش داده است تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌ت از دستگاه‌های خود استفاده کنند. آیفون ۱۳ پرو مکس تا ۲.۵ ساعت عمر بیشتری برای کارکرد همراه با یک بار شارژ کامل دارند.  آیفون ۱۳ پرو البته ۱.۵ ساعت نسبت به آیفون ۱۲ که مدل پیشین آن است قدرت نگه‌داری شارژ را دارد.

آیفون ۱۳ پرو با قیمت پایه ۹۹۹ دلار و ایفون ۱۳ پرو مکس با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار آماده عرضه شده‌اند و به زودی فروش آن‌ها آغاز خواهد شد. اپل از جمعه این هفته پیش فروش این تلفن‌های هوشمند را آغاز کرده و جمعه بعد از آن نیز عرضه جهانی آن را آغاز خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420