Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
اپل از آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی رونمایی کرد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی رونمایی کرد

شرکت اپل در جریان رویداد California Streaming از آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی به عنوان نسخه‌های پایه آیفون ۲۰۲۱ رونمایی کرد

این تلفن‌های هوشمند همانند سال گذشته دارای طراحی لبه‌های تخت، همراه با دوربین دوگانه هستند. آیفون ۱۳ نیز همانند گذشته با سایز ۶.۱ و آیفون ۱۳ مینی با سایز ۵.۴ اینچ آماده عرضه شده‌اند. این محصولات مجهز به تراشه A15 Bionic طراحی و تولید شده‌اند.  تراشه A15 Bionic دارای ۱۵ میلیارد ترانزیستور همراه با امکان اجرای ۱۵.۸ هزار میلیارد عملیات در هر ثانیه هستند.

پردازنده آیفون ۱۳ و  آیفون ۱۳ مینی تا ۵۰ درصد نسبت به پردازنده آیفون ۱۲ سریع‌تر شده و تا ۳۰ درصد در زمینه اجرای پردازش‌های گرافیکی بهبود داشته است. سیستم انکد و دکد جدید برای ویدیو‌ها امکان ضبط و اجرای محتوای تصویری را بهبود بخشیده است.

اپل از آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی رونمایی کرد

سیستم دوربین دوگانه در آیفون ۱۳ نیز تغییراتی خاص در طراحی و قدرت تصویر برداری داشته است. طراحی اوریب از این پس جایگزین چیدمان صاف در لنزهای دوربین آیفون جدید شده است و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی واید تا ۴۷ درصد نسبت به گذشته نور بیشتری را دریافت می‌کند.

دوربین جدید تا ۲۶ میلی متر عمق بیشتری پیدا کرده است و سیستم استبلایز سنسور شیفت نیز به آن اضافه شده است تا علاوه بر جلوگیری از لرزش دست، امکانات بهتری را برای فوکوس در فیلم برداری پیدا کند.

آیفون‌های جدید از این پس با ذخیره سازی پایه ۱۲۸ گیگابایت آماده عرضه می‌شوند و دیگر نسخه ۶۴ گیگابایتی از خط تولید تلفن‌های هوشمند جدید شرکت اپل حذف شده است.

آیفون ۱‍۳ با قیمت پایه ۷۹۹ دلار و آیفون ۱۳ مینی با قیمت پایه ۶۹۹ دلار آماده عرضه به بازار شده است. این محصولات از امروز معرفی شده‌اند و پیش فروش آن‌ها از جمعه این هفته آغاز خواهد شد و کاربران از دو هفته دیگر نیز می‌توانند این محصول را در سراسر دنیا خریداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420