Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
طراحی کشویی به نسل بعدی مجیک کیبورد آیپد پرو می‌آید 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

طراحی کشویی به نسل بعدی مجیک کیبورد آیپد پرو می‌آید

طراحی کشویی به نسل بعدی مجیک کیبورد آیپد پرو می‌آید

اطلاعات منتشر شده از جدیدترین پتنت به ثبت رسیده از طرف شرکت اپل حاکی از آن است که این شرکت در تلاش است تا طراحی کشویی را به نسل بعدی مجیک کیبورد آیپد پرو بیاورد.

بر اساس اطلاعات این پتنت مشخص شده که شرکت اپل در تلاش است تا حالت قرار گیری آیپد روی مجیک کیبورد را تغییر دهد تا روند کاربری و استفاده از دستگاه در شرایط مختلف آسان‌تر شود.

اپل در این پتنت توضیح داده که جایگاه قرار گیری یک دستگاه انتقال‌دهنده ورودی کاربر به کامپیوتر، می‌تواند مجهز به لولاهایی قابل تغییر در هر شرایط باشد. یک دستگاه الکترونیکی نظیر آیپد می‌تواند در زوایای مختلف همراه با یک رابط کشویی به کیبورد متصل شده و از صفر تا ۱۲۰ و حتی در برخی شرایط ۱۳۵ درجه امکان تغییر زاویه را به کاربر بدهد.

در این طراحی، آیپد روی مجیک کیبورد قرار می‌گیرد، اما بخش پشتی مجیک کیبورد که نقطه اتصال دوم به آیپد محسوب می‌شود، می‌تواند با کمک لولاهای قابل تنظیم به صورت پیوسته، دستگاه را در شرایط مختلف و در جایگاه‌های گوناگون تنظیم کند و امکان اتصال در هر شرایطی را به کاربر بدهد.

 طراحی کشویی به نسل بعدی مجیک کیبورد آیپد پرو می‌آید

علاوه بر این، مجیک کیبورد می‌تواند بدون تغییر در زاویه تنظیم شده برای ایپد، یک حالت کشویی داشته باشد و در شرایطی خاص تغییر حالت بدهد. اپل توضیح داده که این کیبورد می‌تواند به صورت جداشوند طراحی شود و در برخی شرایط از کاور متصل به آیپد جدا شود.

اپل حتی بخشی از طراحی این کیبورد جداشونده را نیز منتشر کرده است که ممکن است با استفاده از اتصال مبتنی بر مگنت یا موارد دیگر امکان اتصال به دستگاه را داشته باشد. اپل توضیح داده که در زمان اتصال حمل آیپد کاربر لزوما موظف به حمل کردن کیبورد نخواهد بود و از این طریق می‌تواند با وزن سبک‌تری اقدام به اتصال یا جداسازی دستگاه کند.

طراحی کشویی به نسل بعدی مجیک کیبورد آیپد پرو می‌آید

اپل برای این شیوه اتصالی از وجود تعدادی پین سخن به میان آورده است که می‌تواند بخش‌های مختلف مجیک کیبورد را به دستگاه متصل کند. در این پتنت همچنین سخن از وجود یک نمایشگر دوم به عنوان جایگزینی برای کیبورد فیزیکی به میان آمده است که تا پیش از این حدس و گمان‌هایی از آن در مورد استفاده از این طراحی در کامپیوترهای مک زده شده بود.

این پتنت در حالی از طرف اپل به ثبت رسیده که این کمپانی ممکن است برای سال‌ها از آن در طراحی محصولات جدید خود استفاده نکند. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل در حال تحقیق و توسعه در زمینه تغییر کاربری آیپدهای خود است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420