Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
Death Stranding برای مدت محدود به صورت ازمایشی رایگان شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Death Stranding برای مدت محدود به صورت ازمایشی رایگان شد

Death Stranding برای مدت محدود به صورت ازمایشی رایگان شد

شرکت سونی به تازگی دو بازی جدید خود شامل نسخه Director’s Cut بازی Death Stranding و Sackboy را آماده عرضه در پلی استیشن ۵ کرده است.
در این میان سونی برای کاربران انگلستانی و افرادی که از اکانت UK پلی استیشن استفاده می‌کنند امکان دریافت این دو بازی به صورت رایگان را فراهم کرده است. ایمیل ارسال شده اخیر به برخی از کاربران انگلستانی پلی استیشن ۵ حاکی از آن است که این بازی‌ها قرار است برای مدت سه هفته به صورت رایگان آماده عرضه باشند.
بازی Death Stranding و Sackboy تا تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۱ معادل ششم آبان ۱۴۰۰ به صورت رایگان در اختیار گیمرهای پلی استیشن ۵ باشد. کاربران ایرانی نیز که پلی استیشن ۵ را در اختیار دارند و از اکانت UK پلی استیشن پلاس استفاده می‌کنند، می‌توانند این دو بازی را به صورت رایگان دریافت کنند. گفتنی است که این دو بازی حالت Trial دارند و به صورت رایگان تنها بخشی از آن‌ها قابل اجرا است.
هدف سونی از عرضه بازی Death Stranding و عنوان دیگر در پلی استیشن ۵ این است که کاربران این کنسول جدید تجربه اجرای آن‌ها را در کنسول‌های خود داشته باشند و کیفیت اجرای آن را با پلی استیشن ۴ مقایسه کنند.
گفتنی است که این دو بازی تنها برای انگلستان رایگان شده‌آند و کسانی که اکانت کشورهای دیگر شامل آمریکا، روسیه یا امارات را استفاده می‌کنند از اجرای رایگان آن‌ها بی‌بهره هستند.
علاوه بر این سونی ممکن است در آینده نزدیک تعداد بیشتری از بازی‌ها را به صورت رایگان آماده عرضه به گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های قدیمی‌تر در پلی استیشن ۵ کند. در صورت صحت داشتن این موضوع شرکت سونی برنامه‌ای ویژه برای عرضه بازی‌های قدیمی برای کنسول نسل نهمی خود دارد و در آینده موج بیشتری از بازی‌های اینچنینی در پلی استیشن استور آماده عرضه به کاربران خواهد شد. همچنین ممکن است شرکت سونی روند عرضه بازی‌های رایگان در سرویس پلی استیشن پلاس را تغییر دهد و به جای ارائه بازی‌های دارای محبوبیت کمتر، بازی‌های پریمیوم را به صورت تریال آماده عرضه محدود و مدت‌دار به کاربران کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420