Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
پلی استیشن 5 با کندترین اس اس دی هم کار می‌کند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پلی استیشن 5 با کندترین اس اس دی هم کار می‌کند

پلی استیشن 5 با کندترین اس اس دی هم کار می‌کند

اخیرا سونی آپدیتی را برای پلی استیشن 5 منتشر کرده که نشان می‌دهد حتی با قرار دادن کندترین  اس اس دی داخل دستگاه، بازی‌ها قابل اجرا هستند.

سونی یکی از کندترین درایوهای سازگار با نسل چهارم یعنی  ADATA XPG Gammix S50 Lite  را با سرعت Read 3900 مگابایت بر ثانیه و سرعت Write 3200 مگابایت بر ثانیه به پلی استیشن 5 متصل کرد. در هفته اخیر Digital Foundry تایید کرد که کنسول جدید سونی با یک اس اس دی کندتر با سرعت 3200 مگابایت بر ثانیه هم کار می‌کند، یعنی بازی‌های امروزی برای اجرا به سرعت کامل نیاز ندارند.

نتایج مشاهده شده به طرز شگفت‌انگیزی نشان داده‌اند که حتی کندترین اس اس دی هم، زمان بارگذاری یکسانی در دستگاه سونی ایجاد کرده است. گاهی اوقات ممکن است یک ثانیه کندتر یا یکی دو ثانیه سریع‌تر باشد، ولی تفاوت محسوسی مشاهده نشد.

همچنین مشاهده شده که هنگام انتقال بازی به جلو یا عقب تفاوت زیادی بین درایوها وجود نداشت. حتی با استفاده از درایو با سرعت Write 1100 مگابایت بر ثانیه بازی‌ها در پلی استیشن 5 اجرا می‌شوند.

در اواخر سپتامبر، وب‌سایت Digital Foundry یک اس اس دی کندتر را آزمایش کرد که نسخه 256 مگابابتی Western Digital’s SN750 SE که سرعت Read آن 3200 مگابایت بر ثانیه بود و باز هم نتایج یکسانی به دست آمد.

همچنین برخی از کاربران درایوهای Gen4 M.2 را امتحان کرده‌اند که بارگیری را در مناطقی از بازی که فشار بیشتری بر اس اس دی وارد می‌شود را تا 15 درصد کندتر کرده است. با این حال موضوع مربوطه، همچنان تاثیر زیادی بر اجرای بازی نداشته است. در نهایت با انجام آزمایش‌های بیشتر معلوم شد که سونی به دلایل نامشخصی انتقال اطلاعات به درایو داخلی را به طور عمدی محدود کرده است.

هنگامی که پلی استیشن 5 به حافظه  اس اس دی مجهز شد، علاوه بر افزایش سرعت بارگذاری بازی‌ها، به سازندگان کمک کرد تا بازی‌ها را با جزئیات بیشتر و جهان‌های بزرگ ارائه دهند.در واقع با عرضه اس اس دی، مواردی که موجب بسیاری از باگ‌ها و فرایندهای وقت گیر بودند به حداقل می‌رسید.

ولی با ارائه این آپدیت از شرکت سونی، قدمی فراتر برای اجرای بی‌دردسر بازی‌ها در دستگاه پلی استیشن 5 برداشته شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420