Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
گرفتن اسکرین‌شات پلی استیشن 5 روی گوشی آسان شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گرفتن اسکرین‌شات پلی استیشن 5 روی گوشی آسان شد

گرفتن اسکرین‌شات پلی استیشن 5 روی گوشی آسان شد

سونی اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات پلی استیشن 5 را در دستگاه‌های دیگر بسیار آسان‌تر کرده است.  سونی در نهایت راهی را برای آپلود خودکار اسکرین‌شات و ویدیوهای ضبط شده در پلی استیشن 5 و در اپلیکیشن PS ارائه کرده است.

کاربران می‌توانند اسکرین‌شات و ویدیوهای ضبط شده از طریق پلی استیشن را در دوربین خود یا هر جای دیگری ذخیره کنند. این قابلیت اولین بار در کانادا و ژاپن و در ماه اکتبر آزمایش شد، اما اخیرا در ایالات متحده نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

کاربرانی که می‌خواهند از این قابلیت استفاده کنند، ابتدا باید  Media Gallery را روی پلی استیشن خود فعال کنند که از طریق منوی Games و اسکرول به سمت آیکون Game Library و کلیک روی آن به  Media Gallery بروند. بعد از انجام این کار، اعلانی ظاهر می‌شود که گزینه Enable Auto-Upload را برای انتخاب نشان می‌دهد.

کاربری اظهار کرده است که بعد از فعال کردن این قابلیت، اسکرین‌شات‌هایی که گرفته را نتوانسته بلافاصله در اپلیکیشن PS موبایل خود مشاهده کند. به همین منظور ابتدا به طور دستی از اپلیکیشن خارج شده و سپس دوباره آن را باز کرده است، سپس اعلانی برای او ارسال شده که نشان‌دهنده نمایش تصاویر گرفته شده در پلی استیشن است.

او برای مشاهده این تصاویر، باید روی آیکون Game Library کلیک کرده و بعد روی Capturesضربه بزند و همه عکس‌های بعد از فعال کردن این ویژگی را مشاهده کرده است.

او همچنین اشاره کرد که قبلا گرفتن اسکرین‌شات از پلی استیشن بسیار دشوار بوده و مجبور شده که اسکرین‌شات‌ها را از طریق party Chat به دوست خود ارسال کند.

راه دیگری که برخی از کاربران آن را امتحان می‌کردند، انتقال عکس‌ها به یک درایو USB بود که باید بعد از انتقال، آن‌ها را از درایو خارج کرده تا بتوانند به دوربین یا رسانه اجتماعی مورد علاقه خود اضافه کنند.

گفتنی است که راه حل جدید بسیار ساده‌تر است و برای کاربران خبر بسیار خوشحال کننده‌ای است. سونی گفت که ویدیوها و اسکرین‌شات‌هایی که به این طریق گرفته شده‌اند به مدت 14 روز در پلی استیشن قابل دسترسی هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420