Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
مایکروسافت قرار بود بازی‌های انحصاری ایکس باکس را به آیفون بیاورد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت قرار بود بازی‌های انحصاری ایکس باکس را به آیفون بیاورد

مایکروسافت قرار بود بازی‌های انحصاری ایکس باکس را به آیفون بیاورد

پس از عدم موفقیت مایکروسافت برای عرضه ایکس کلاود در آیفون، حالا این شرکت ادعا کرده که چندی پیش طی مذاکرتی با اپل تصمیم داشت بازی‌های انحصاری ایکس باکس را در اختیار کاربران آیفون بگذارد و تلاش می‌کرد تا اپل را به دادن مجوز سرویس بازی ابری راضی کند.

با توجه به ایمیل‌هایی که بین اپل و مایکروسافت رد و بدل شد، این شرکت به اپل گفت که بازی‌های انحصاری ایکس باکس AAA به همراه پلتفرم Xbox Cloud Gaming را در آیفون ارائه خواهد کرد. اگر این توافق به دست می‌آمد، کاربران آیفون می‌توانستند عناوین مهم بازی‌های ایکس باکس را روی دستگاه خود اجرا کنند.

اپل همچنین از مایکروسافت خواست تا به جای ارائه عناوین بازی در یک اپلیکشن Cloud Gaming، آن‌ها را در اپ استور ارسال کند تا به طور جداگانه توسط منتقدین این پلتفرم بررسی و نظارت شوند.

مایکروسافت ابتدا به دلیل افزایش حجم کاری و احتمال ایجاد تجربه منفی برای کاربران، ابراز نگرانی کرد؛ ولی در ماه مارس ۲۰۲۰ موافقت کرد که می‌تواند هر اپلیکیشن بازی را به طور جداگانه همراه با کاتالوگ ارسال کند.

لوری رایت مدیر توسعه کسب و کار مایکروسافت به تیم اپ استور اپل گفت که اجرای بازی‌های ایکس باکس در آیفون برای کاربران آی او اس، بسیار مهیج خواهد بود.

در نهایت مذاکره بین اپل و مایکروسافت با شکست مواجه شد و بازی‌های ابری ایکس باکس به عنوان اپلیکیشن‌های جداگانه در اپ استور عرضه نشدند، اما قرار شد به صورت یک پلتفرم بر مبنای وب و بدون نیاز به پیروی از قوانین اپ استور در آی او اس اجرا شوند.

ایمیل‌ها نشان دادند که این معامله نیز شکست خورد، زیرا اپل درباره نحوه عملکرد خریدهای درون بر نامه‌ای بازی‌های مایکروسافت، نگران شده بود. مارک گریم مدیر بازی‌های اپ استور در ایمیلی اظهار کرد که پیشنهاد مایکروسافت برای خریدهای درون برنامه‌ای این است که خرید را در سیستم موجود خود پردازش کرده و به صورت ماهیانه یا بلافاصله با ما تسویه حساب کنند.

مدیر عامل Xbox Cloud Gaming گفت که خریدهای درون برنامه‌ای مشکلی ندارند، بلکه اپل بسیاری از پیشنهادهای مایکروسافت را در مورد نحوه عملکرد این پلتفرم رد کرده است. اپل تا کنون توانسته از راه‌اندازی سرویس‌های بازی مبتنی بر ابر مایکروسافت و گوگل در اپ استور جلوگیری کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420