لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌های جدید اپل آرکید برای نوامبر ۲۰۲۱ معرفی شدند

بازی‌های جدید اپل آرکید برای نوامبر ۲۰۲۱ معرفی شدند

اخیرا دو بازی جدید در سرویس اشتراکی اپل آرکید معرفی شده و بازی‌های بیشتری نیز در راه است که پیش‌نمایش آن‌ها به زودی ارائه می‌شود. اپل آرکید دو بازی جدید را منتشر کرده و پیش‌نمایش بازی‌های بیشتری را به زودی ارائه می‌دهد

با وجود اینکه دو سال از راه‌اندازی اپل آرکید می‌گذرد، فهرست سرویس بازی‌های مبتنی بر اشتراک آن در حال توسعه و گسترش است و به تازگی دو بازی جدید در اپل آرکید معرفی شده که شامل بازی تیراندازی قدیمی Galaga Wars از Bandai Namco و بازی محبوب Kingdom Rush Frontiers از استودیوی بازی‌سازی Ironhide است.

هر دو بازی از قبل در اپ استور موجود بوده‌اند، اما نسخه‌های اپل آرکید هیچ‌گونه خرید درون برنامه‌ای یا تبلیغاتی ندارند.

بازی Galaga Wars اکنون در آیفون و آیپد قابل دسترسی است، در حالی که بازی Kingdom Rush Frontiers علاوه بر آیفون و آیپد در مک نیز موجود است.

چند بازی جدید که به زودی در این پلتفرم عرضه می‌شوند شامل Splitter Critters است که اپل از سال  ۲۰۱۷، آن را بهترین بازی آیفون نامیده است.

در این بازی، بازیکنان موظف هستند که فضای بازی را با انگشت خود به دو قسمت تقسیم کنند و دو قسمت را دوباره مرتب و تنظیم کرده تا موجودات و مخلوقات را به سفینه فضایی هدایت کنند.

بازی دیگری که در سبک ماجراجویی است با عنوان Metroidvania  Dandara: Trials of Fear from Raw Fury و به زودی در پلتفرم اپل آرکید منتشر می‌شود.

لازم به ذکر است که سرویس اپل آرکید مبتنی بر اشتراک و با قیمت ماهیانه 4.99 دلار و سالیانه 49.99 دلار است که قابلیت دسترسی به فهرست بیش از ۲۰۰ بازی را در آیفون، آیپد، مک و اپل واچ ارائه کرده است. این سرویس به طور دوره‌ای، عناوین بازی‌های دیگری را به این فهرست اضافه می‌کند.

از پاییز ۲۰۱۹، اپل آرکید از طریق تب جدیدی در اپ استور برای آی او اس، مک و اپل تی وی برای کاربران بیش از ۱۵۰ کشور در جهان قابل دسترسی شد.

در اپل آرکید، تریلر بازی‌ها قابل مشاهده است و کاربران می‌توانند محتوای متنی بازی‌ها را مطالعه کنند، همچنین استفاده از این سرویس برای ماه اول رایگان است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420