Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
نسخه پی‌سی GTA: The Trilogy از فروشگاه‌های آنلاین حذف شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه پی‌سی GTA: The Trilogy از فروشگاه‌های آنلاین حذف شد

نسخه پی‌سی GTA: The Trilogy از فروشگاه‌های آنلاین حذف شد

شرکت راک استار تنها مدتی کوتاه پس از عرضه نسخه پی‌سی GTA: The Trilogy اقدام به حذف آن از فروشگاه‌های آنلاین کرده است و امکان خرید این محصول برای کاربران و علاقه‌مندان وجود ندارد.

براساس گزارشی که کاربران منتشر کرده‌اند، لانچر GTA: The Trilogy برای ۱۲ ساعت از دسترس خارج شده و امکان دسترسی به بازی‌های آن در کامپیوترهای شخصی وجود ندارد. در حال حاضر هیچ ادعای رسمی منتشر نشده، اما راک استار اعلام کرده که این مشکل را به زودی آماده عرضه خواهد کرد.

بررسی های اولیه نشان می‌دهد که نسخه پی‌سی منتشر شده از این بازی دارای بخشی از یادداشت‌های داخلی توسعه دهندگان بود و همین موضوع نیز باعث شده تا GTA: The Trilogy برای برخی از گیمرها از دسترس خارج شود. به نظر می‌رسد که کاربران پس از رفع این باگ توسط توسعه دهنده برای بار دیگر می‌توانند به این بازی دسترسی داشته باشند و آن را در کامپیوترهای شخصی خود اجرا کنند.

لازم به ذکر است که نسخه کنسول این بازی که برای پلی استیشن، ایکس باکس نسل هشتم و نهم عرضه شده با چنین مشکلی مواجه نیست و کاربران میتوانند بدون محدودیت‌های اخیر از این بازی استفاده کنند. کاربران پی‌سی نیز به زودی و به شکلی کاملا یکپارچه می‌توانند از تری‌لوژی جدید منتشر شده استفاده کنند و بدون مشکل بازی‌های آن را اجرا کنند.

گفتنی است که GTA: The Trilogy که به تازگی آماده عرضه شده با واکنش منفی بسیاری از کاربران مواجه شده است؛ چرا که بسیاری از گیمرها انتظار داشتند تا گرافیک بازی در سهتری بهتر باشد که البته این موضوع باعث شده تا بسیاری از گیمرها از اجرای این بازی دلسرد شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420