Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
کنسول جدید نینتندو تا سال ۲۱۰۰ عرضه نخواهد شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنسول جدید نینتندو تا سال ۲۱۰۰ عرضه نخواهد شد

کنسول جدید نینتندو تا سال ۲۱۰۰ عرضه نخواهد شد

شرکت نینتندو بار دیگر درباره کار کردن روی یک کنسول جدید، کانسپت و زمان عرضه آن بعد از نینتندو سوئیچ صحبت کرده ولی به موضوع خاصی نظیر تاریخ عرضه این محصول اشاره نکرده است.

به عنوان بخشی از پرسش و پاسخ با سرمایه‌گذاران که اخیرا برگزار شد، نینتندو یک اسلاید مرتبط با عنوان «چشم‌انداز آینده» منتشر کرد که شامل اشاره به یک کنسول بازی نسل جدید مجهز به نرم افزار و سخت افزار یکپارچه بود که پیش از پایان یافتن سال ۲۰۹۹ عرضه خواهد شد. هنوز معلوم نیست که دلیل ادعای مدیر نینتندو برای عرضه یک محصول جدید تا پیش از پایان یافتن قرن جاری چیست.

با اشاره نینتندو به این موضوع، جای تعجب نیست که این شرکت با وجود موفقیت بزرگی که در عرضه و فروش ۹۳ میلیونی کنسول سوئیچ خود داشته، بخواهد همچنان در تجارت مربوط به سخت افزار باقی بماند، اما مشخص نیست که درباره زمان عرضه آن جدی گفته یا به شوخی بیان کرده است.

تحلیلگری به نام :دیوید گیبسون» که در این جلسه به عنوان مترجم ژاپنی حضور داشت، گفت که مدیر نینتندو می‌گوید که کنسول سوئیچ اکنون در مرحله میانی چرخه عمر خود به سر می‌برد.

بنابراین، زمان زیادی تا عرضه کنسول جدید طول می‌کشد، همچنین این شرکت اکنون درباره کانسپت و زمان راه‌اندازی دستگاه جدید در حال بحث و بررسی است.

فروش کنسول سوئیچ برای ششمین سال متوالی در حال رشد است که به عنوان رکوردی برای بخش سخت افزار این شرکت ثبت شده است. به همین دلیل نباید انتظار تولید و عرضه کنسول جدید را داشت. نینتندو همچنین گفته که مدل Switch OLED نسخه جدیدی است که شروع خیلی خوبی داشته است.

لازم به ذکر است که نینتندو کنسول Switch OLED جدید خود را اوایل اکتبر منتشر کرد. این دستگاه مجهز به رابط کاربری و مشخصات عملکردی شبیه مدل قدیمی است که نمایشگر اولد 7 اینچی را جایگزین نمایشگر ال سی دی 6.2 اینچی کرده است.

در سایر اخباری که منتشر شده، نینتندو گفته که در حال ساخت فیلم‌های بیشتری است که یکی از آن‌ها فیلم انفرادی Seth Rogen از Donkey Kong است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420