لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک محموله عظیم از کارت‌های گرافیک RTX دزدیده شد

یک محموله عظیم از کارت‌های گرافیک RTX دزدیده شد

کمبود ریزپردازنده باعث شده تا قیمت بسیاری از محصولات و قطعات مربوط به کامپیوترها و دستگاه‌های هوشمند افزایش پیدا کند. حال مشخص شده که یک محموله عظیم از کارت‌های گرافیک RTX دزدیده شده است.

بر اساس ادعایی که جاکوب فری‌من مدیر محصولات EVGA کرده، مجموعه‌ای عظیم شامل یک کانتینر حامل EVGA RTX  سری ۳۰ دزدیده شده است. دزدها تریلی حامل این کانیتنر را در سانفرانسیسکو و در مقابل مرکز پخش EVGA دزدیده‌اند که این موضوع باعث ایجاد سروصدای زیادی شده است. بسیاری از خریداران این کارت‌های گرافیکی که سفارش خود را به ثبت رسانده‌اند احتمالا با چالش دریافت محصولات خود مواجه خواهند شد.

علاوه بر این وب سایت رسمی EVGA نیز این موضوع را تایید کرده است و به خریداران اعلام کرده که ممکن است محصولات تا حدودی برای مدت زمان طولانی تر آماده تحویل شوند. وب سایت یاد شده همچنین اعلام کرده که در صورتی که کاربری از محصولات دزدیده شده استفاده کند، شماره سریال آن‌ها قابل ردیابی خواهد بود و به اطلاعات برای پیگیری قانونی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

هنوز البته مشخص نیست که سارقین این محموله از کارت‌های گرافیکی تصمیم دارند تا این محصول را به کاربران عادی علاقه‌مند به گیم بفروشند یا در بازار سیاه آن‌ها را به ماین کنندگان ارزهای دیجیتال ارائه دهند. با این حال سناریوی دیگر نیز این است که سارقین خودشان اقدام به استفاده از این کارت‌های گرافیک برای ساخت یک مزرعه استخراج رمز ارز کنند.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد ارزش نهایی این تریلی به سرقت رفته همراه با بارش منتشر نشده است. با این حال این اولین باری نیست که کارت‌های گرافیکی انویدیا توسط سارقین دزدیده می‌شود،َ تا پیش از این و مشخصا در سال ۲۰۲۰ میلادی مجموعه‌ای از کارت‌های گرافیک RTX 3090 که توسط MSI تولید شده بود به ارزش ۳۴۰ هزار دلار در چین دزدیده شده بود. کارت‌های گرافیکی در حالت عمده می‌تواند ابزار خوبی برای استخراج ارز دیجیتال باشد و از همین رو بسیاری از تبه‌کاران سعی در به دست آوردن این قطعات دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420