Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
بازی واقعیت افزوده Harry Potter: Wizards Unite در آیفون متوقف خواهد شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی واقعیت افزوده Harry Potter: Wizards Unite در آیفون متوقف خواهد شد

بازی واقعیت افزوده Harry Potter: Wizards Unite در آیفون متوقف خواهد شد

شرکت نیانتیک که تجربه موفقی در ساختن بازی واقعیت افزوده پوکمون‌گو با طرفداران فراوان داشت، متاسفانه در بازی Harry Potter: Wizards Unite چندان موفق نبوده و این بازی را در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) سال ۲۰۲۲ متوقف خواهد کرد.

بازی Harry Potter: Wizards Unite اولین بار در ژوئن ۲۰۱۹ معرفی شد که به بازیکنان اجازه می‌داد به Statute of Secrecy Task Force ملحق شوند تا مکان‌های Wizarding World را در جهان واقعی کشف کنند، درست مانند آنچه در پوکمون‌گو رخ می‌داد.

بازیکنان برای ردیابی ابزارهای جادویی، باید به مکان‌های دیدنی در دنیای واقعی بروند و بعد از جنگیدن با دشمنان به سطح بالاتری بروند.

در این بازی از واقعت افزوده برای طراحی پورتال‌ها و سایر آیتم‌های مناظر واقعی استفاده شده و المان‌های یکپارچه در هر لحظه درگیر می‌شوند.

این بازی از تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۲۱، همزمان با غیرفعال شدن خریدهای درون بازی از اپ استور حذف خواهد شد. این شرکت قبل از توقف بازی، از دوم نوامبر تغییرات زیادی برای لذت‌بخش شدن هرچه بیشتر گیم‌پلی، ایجاد کرده است.

طرفداران این بازی در ماه‌های نوامبر و دسامبر، می‌توانند شاهد رویدادهای متعددی از جمله Dolores Umbridge، Lucius Malfoy، Bellatrix LeStrange و Voldemort به همراه برنامه‌های تعطیلات باشند.

برای بازیکنانی که در بازی هزینه کرده‌اند، بازپرداختی وجود ندارد؛ اما آنها می‌توانند تا قبل از تاریخ قطع بازی در ژانویه از آیتم‌های خودشان استفاده کرده و باقی‌مانده موجودی خود را خرج کنند.

در توضیح این بازی در اپ استور چنین نوشته شده بود:

هری پاتر: اتحاد جادوگران»، بازی بسیار مهیج و سرگرم کننده‌ای در سبک ماجراجویی است که توسط استودیوی بازی ویدیویی آمریکایی نیانتیک ساخته شده و در دستگاه‌های اندروید قابل اجرا است. در این بازی تلفیق دنیای واقعی با جهان جادویی و طراحی بر اساس واقعیت افزوده، تجربه بسیار لذت‌بخشی برای بازیکنان ایجاد کرده است.

بازیکنان می‌توانند در گروه ویژه جادوگران عضو شده و در حل معمای «فاجعه بزرگ» سهیم باشند، همچنین می‌توانند با سایر بازیکنان سرتاسر جهان یک اتحاد جادوگری تشکیل داده و با دشمنان و جادوگران تاریکی مبارزه کنند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420