Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
ارسال ایمیل از یوبی سافت برای بازیکنان Far Cry 6 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارسال ایمیل از یوبی سافت برای بازیکنان Far Cry 6

ارسال ایمیل از یوبی سافت برای بازیکنان Far Cry 6

بوبی‌سافت به گیمرهایی که دست از اجرای بازی Far Cry 6 کشیده‌اند، ایمیل ارسال می‌کند و آن ها را ترغیب به ادامه بازی می‌کند.

برندان سینکلیر، دبیر وب‌سایت GamesIndustry.biz به دریافت ایمیلی از یوبی‌سافت اشاره کرد و نشان ‌داد قهرمان اصلی بازی Far Cry 6 آنتون کاستیلو مستقیما در چشمان او نگاه می‌کند. این ایمیل حاوی پیامی مبنی بر «تماشای شکست تو، سرگرم کننده بود» است.

ادامه این پیام به شرح ذیل است « Hola, Rojas، می‌خواستم از شما تشکر کنم برای اینکه در «یارا» به من اختیار کامل داده‌اید، آرام باشید و بدانید که یارا در دستانی توانمند قرار دارد». این پیام به شخصیت اصلی بازی Dani Rojas و مبارزه آنها برای سرزمین یارا اشاره می‌کند.

در ادامه پیام آمده که « شما قطعا می‌توانید بهتر از این باشید»، پایان یافتن زمان پخش بازی برای سینکلیر، نشان می‌دهد که او فقط سه ساعت از Far Cry 6 را بازی کرده است. سینکلیر به زمان کم بازی اشاره کرد و گفت که واقعا از بازی لذت نمی‌برد.

گفتنی است که فارکرای ۶ دارای نقشه بسیار بزرگ با تعداد زیاد مراحل بازی است و برای تمام کردن آن، زمان زیادی طول می‌کشد. این بازی به لحاظ کمیت یا ابعاد پروژه و حجم محتوای ویدیوگیم، یکی از بهترین‌های AAA امسال محسوب می‌شود.

بخش های دیگری بازی که بسیار عالی به نظر می‌رسد شامل خلق محیط‌های متفاوت با گرافیک فنی بسیار عالی و ایجاد مراحل خاصی هر چند ساعت یک بار تکرار می شوند.

جهان بازی Far Cry 6 بسیار وسیع و زیبا است و به لحاظ پیشرفت گرافیک فنی بازی نسبت به قبلی‌ها، تصاویر بسیار با کیفیتی ارائه شده است.

در تمام مناطقی که به دنبال افراد آنتون کاستیلو و یافتن متحدهای جدید هستید، سرشار از چشم‌اندازهای دیدنی و جذاب است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420