Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
تاریخ انتشار GTA The Trilogy Definitive Edition اعلام شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ انتشار GTA The Trilogy Definitive Edition اعلام شد

تاریخ انتشار GTA The Trilogy Definitive Edition اعلام شد

راک‌استار تاریخ انتشار GTA The Trilogy Definitive Edition ، Vice City و San Andreas ریمستر را اعلام و برنامه‌های گیم‌پس و پلی استیشن برای این بازی را مشخص کرد.

راک‌استار گیم اعلام کرده که بازی GTA The Trilogy Definitive Edition در یازدهم نوامبر (۲۰ آبان ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد.

همچنین این شرکت آمریکایی توسعه دهنده بازی، با انتشار طرح‌های جدیدی برای عرضه فیزیکی بازی، توجه بیشتری از مخاطبان و طرفداران این مجموعه را به خود جلب کرده است.

با شروع انتشار، این بسته ترکیبی با قیمت ۶۰ دلار برای همه کنسول‌های پلی استیشن ۴و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوئیچ و کامپیوترهای شخصی از طریق Rockstar Games Launcher در یازدهم نوامبر ۲۰۲۱ این مجموعه قابل دسترسی خواهد شد.

نسخه فیزیکی این بسته ترکیبی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوئیچ و پلی استیشن ۴ در هفتم دسامبر منتشر و قابل دسترسی خواهد شد، ولی در بیانیه مطبوعاتی به انتشار نسخه فیزیکی برای پلی استیشن ۵ اشاره‌ای نشده است.

نسخه مستقل GTA: San Andreas The Definitive Edition  در یازدهم نوامبر برای گیم‌پس ارائه می‌شود و GTA The Trilogy Definitive Edition در تاریخ هفتم دسامبر برای PlayStation Now قابل دسترسی خواهد شد.

این بسته شامل نسخه‌های آپدیت شده GTA، Vice City و San Andreas است. بنابر شایعات و افشاگری‌های منتشر شده، این بازی مجهز به کنترل‌های مدرن الهام گرفته از GTA V به همراه پیشرفت‌های بصری سرتاسری شامل وضوح و وفاداری بصری بهبود یافته در سرتاسر جهان است. راک‌استار تاکید کرده که علیرغم این بهبودها، هر بازی ظرافت و زیبایی اصلی و خاص خود را حفظ خواهد کرد.

توسعه دهنده این بازی‌ها گفته که هر بازی یک سیستم روشنایی کاملا بازسازی شده دارد که ویژگی‌های بهتری برای سایه‌ها، آب و هوا و بازتاب‌ها ارائه می‌کند. کاراکترها و وسایل نقلیه همچنین بهبود یافته‌اند در حالی که ساختمان‌ها، سلاح‌ها، جاده‌ها و فضای داخلی دارای بافت با وضوح بالاتری خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420