لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنسول دستی اپل رقیب نینتندو سوئیچ خواهد شد؟

کنسول دستی اپل رقیب نینتندو سوئیچ خواهد شد؟

گزارش‌ها و شایعات جدید نشان می‌دهند، کنسول دستی اپل که در مرحله توسعه و ساخت قرار دارد، احتمالا می‌تواند رقیب نینتندو سوئیچ باشد.

کاربرانی که پیگر اخبار اپل هستند، به خاطر می‌آورند که این شرکت کنسولی با عنوان  Apple Bandai Pippin را در سال‌های ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۷ تولید و عرضه کرد که بر مبنای پلتفرم مکینتاش ساخته شد.

هدف اپل از ساختن این دستگاه، ایجاد یک سیستم کامپیوتری ارزان قیمت بود که برای اجرا نرم افزار‌های چندرسانه‌ای مبتنی بر سی‌دی و اجرای بازی مناسب بود.

سیستم عامل این کنسول قدیمی، مبتنی بر نسخه 7.5.2 سیستم عامل مکینتاش بوده و مجهز به پردازنده ۶۶ مگاهرتز PowerPC 603 و  مودم 14.4 کیلوبایت بر ثانیه بود. این دستگاه دارای یک درایو سی دی با سرعت 4x و خروجی ویدیو برای نمایش استاندارد در تلوزیون‌های آن دوره بود. گفتنی است از این دستگاه در حدود ۱۰۰ هزار واحد ساخته شد که قبل از توقف تولید ۴۰ هزار واحد آن‌ها فروخته شده بودند.

کنسول دستی جدید اپل احتمالا ترکیبی از نینتندو سوئیچ و پلی استیشن ۵ خواهد بود. ممکن است قابلیت حمل کنسول جدید شبیه به سوئیچ و قدرت آن شبیه به PS5 باشد.

همین قابلیت در استیم دک نیز وجود دارد که آن را بسیار جذاب کرده، زیرا این کنسول دستی شرکت Valve، می‌تواند بازی‌های دارای کیفیت گرافیکی بسیار بالا را به خوبی اجرا کند. کنسول شایعه شده اپل احتمالا با هدست واقعیت افزوده و مجازی کار خواهد کرد.

این گزارش گفته اپل توسعه چند عنوان بازی را آغاز کرده و استودیوهای بزرگی در حال آماده شدن برای ارائه آن‌ها هستند. این شرکت برای رقابت با بازی‌های Breath of the Wild و Mario Odyssey نینتندو جایگزین‌هایی را آماده کرده است.

همچنین از زمانی که شرکت اپل سرویس مبتنی بر اشتراک اپل آرکید را با دسترسی به بازی‌های پولی و بازی‌های انحصاری آیفون و آیپد رونمایی کرد، درآمد حاصل از فروش بازی‌ها برای این شرکت افزایش قابل توجهی داشت.

بازی‌ها به خصوص در زمان همه‌گیری کرونا معمولا یکی از بخش‌های پردرآمد برای اپل بوده‌اند، در حالی که اپل عملکرد خوبی برای عرضه کنسول بازی نداشته است؛ با این حال ممکن است این کنسول به زودی رونمایی شود.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420