لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش بینی ها درباره قابلیت های اپل واچ نسل 10

پیش بینی ها درباره قابلیت های اپل واچ نسل 10

ماه سپتامبر سال جاری دهمین سالگرد برای رونمایی از اولین دستگاه پوشیدنی اپل یعنی اپل واچ (Apple Watch) می باشد، شرکت اپل در طی یک بازه ده ساله، در اواخر تابستان هر سال و به همراه معرفی گوشی های آیفون، از ساعت هوشمند خود (یعنی اپل واچ که به صورت انحصاری طراحی و تولید می کند) رونمایی می کند، و مطابق این برنامه شرکت اپل تاکنون 9 نسل از اپل واچ های خود را رونمایی کرده است.

در سپتامبر امسال بسیاری از طرفداران محصولات اپل انتظار عرضه دهمین نسل از اپل واچ (Apple Watch 10 Gen) را می کشند. در ادامه این مقاله به بررسی پیش بینی ها درباره قابلیت های اپل واچ نسل 10 می پردازیم.

نسل دهم اپل واچ در جریان کنفرانس اپل در سپتامبر 2024 معرفی خواهد شد، و بسیاری از کارشناسان خبره در زمینه ی تولیدات محصولات اپل، مدعی هستند که شرکت اپل دهمین نسل اپل واچ را با ساختاری متفاوت تر نسبت به نسل های قبلی خود عرضه خواهد کرد. و بیشتر این تغییرات در ساختار سخت افزاری این محصول اتفاق خواهد افتاد.

از سوی دیگر گمانه زنی های زیادی در مورد نام این نسل از اپل واچ مطرح است. به طوری که بر مبنای برخی پیش بینی ها، احتمالا اپل همچون رسمی که در مورد سایر محصولات از جمله آیفون داشته، نسل دهم اپل واچ را با نام Apple Watch X معرفی کند.

پیش بینی ها درباره قابلیت های اپل واچ نسل 10

کارشناسانی از مجله بلومبرگ معتقد هستند، اپل واچ با ضخامتی باریک تر و تغییر در ساختار برد الکترونیکی عرضه خواهد شد. به طوری که با معماری جدید در ساختار پردازنده ابعاد و وزن این محصول کاهش چشمگیری خواهد یافت. از سوی دیگر ابعاد صفحه نمایش و قاب ساعت نیز در این نسل از Apple Watch تغییر چشم گیری خواهد داشت، به طوری که ابعاد صفحه نمایش به حدود  1.93 خواهد رسید، که این مقدار بیشتر از نسل 9 و اندکی کمتر از اپل واچ اولترا خواهد بود.

همچنین ابعاد قاب اپل واچ نیز بین 45 تا 49 میلی متر را خواهد داشت که در میان مدل های پایه اپل واچ بجز سری اولترا بزرگترین فریم به حساب می آید.برخی دیگر از کارشناسان نیز روی طراحی 46 میلی متر برای قاب این نسل از اپل واچ تاکید دارند.

از طرف دیگر برخی کارشناسان خبر از تغییر اساسی در ساختار بند اپل واچ می دهند، به طوری که مکانیزم اتصال بند به بدنه واچ و شکل ظاهری آن به لحاظ ابعادی و نحوه بسته شدن آن دور مچ تغییر خواهد کرد. درباره اتصال بند به قاب ساعت گفته می شود، اپل به جای قرار دادن شیار در دو سمت بدنه برای اتصال بند به فریم ساعت، از مگنت های ویژه در کناره قاب و ساختار بند استفاده خواهد کرد، تا هم اتصال بند به ساعت راحت تر انجام شود و هم فضای بیشتری در ساختار اپل واچ برای جای گیری سیم پیچ مگ سیف و برد الکترونیک واچ باز شود.

پیش بینی ها درباره قابلیت های اپل واچ نسل 10

اما از نظر برخی دیگر از کارشناسان ممکن است، احتمال عرضه بند با قابلیت اتصال مغناطیسی به بدنه اپل واچ متوقف شود، چون در صورت عرضه این نوع بند، تمامی بندهایی که تاکنون برای اپل واچ های مدل پایه عرضه شده، منسوخ می گردد و از سوی دیگر این تغییر نیازمند ایجاد تنوع برای پاسخ به سلیقه های مختلف مشتریان می باشد که بایستی با تولید حجم بالایی از بند، این تقاضا پاسخ داده شود، به طور کلی گزارشی از برنامه ریزی اپل برای تولید انبوه بند با ساختار جدید دیده نمی شود.

ساختار سایر بخش های سخت افزاری Apple Watch سنسور های سنجش سلامت از قبیل کنترل فشار خون، ضربان قلب و سنسور سنجش سطح اکسیژن خون نیز به احتمال زیاد همچون مدل های قبلی و با امکاناتی مشابه روی نسل دهم اپل واچ تعبیه خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دهمین نسل اپل واچ (Apple Watch) به لینک زیر مراجعه کنید:

Apple’s 2024 Event Plans

همچنین کنفرانس 10 سپتامبر 2024 به صورت زنده و توسط حرفه ای ترین مجریان به زبان فارسی و از طریق اینستاگرام اپل ان آی سی و وبسایت اپل ان آی سی برای طرفداران محصولات اپل قابل مشاهده خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت